Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش محوری و تاثیرگذاری در حوزه امنیت و آرامش جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت اله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین که با حضور شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات لشگر 16 زرهی استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات دارابیان رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و تبریک انتصاب شیرود بزرگی رئیس جدید اظهار کرد: در مجموعه اعضای شورای تامین که نقش کلیدی و محوری در بخش های مختلف بخصوص حوزه امنیت بر عهده دارند همدلی  و همکاری بسیار نزدیکی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دغدغه همه اعضای شورای  تامین در استان قزوین، خدمت صادقانه و تامین منافع مردم است به همین دلیل در بین اعضا وحدت و همبستگی بسیار نزدیکی وجود دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: به دلیل همدلی در استان علی رغم تمام مشکلات شاهد کمترین حاشیه هستیم و با این رویکرد توانسته ایم مشکلات را با مدیریت حل و فصل کنیم.

جمالی پور گفت: قزوین استان کاملا سیاسی  و پیچیده ای است اما با توجه به لطف خداوند و درایت مدیران و حضور به موقع  و برخوردهای عالمانه بزرگان استان با کمترین چالش مواجهیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید هر کجا که منافع مردم در صدر امور قرار گرفته و همدلی و همراهی مسئولان نیز پررنگ تر بوده خداوند نیز کمک کرده و کارها در مسیر گره گشایی قرار گرفته است.

استاندار قزوین وی در ادامه سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان را یکی از اعضای فعال و تاثیر گذار حوزه امنیت و آرامش دانست و تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان همواره در مسیر ارتقاء امنیت و آرامش استان گام برداشته و تلاش کرده با ارائه آموزش های تخصصی و آگاهی بخشی، نیروهای مسلح را در انجام بهتر ماموریت ها پشتیبانی و حمایت کند.

 در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات محمد دارابیان رئیس سابق،مجتبی شیرود بزرگی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو های مسلح استان قزوین معرفی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین حوزه امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیرو‌های مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.
وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیرو‌های مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به تحریم ها‌ی ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.
وی افزود: قوه قضاییه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیرو‌های مسلح به کار می‌گیرد.
رئیس قوه قضاییه بررسی بازدید‌های سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳