Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طبیعتا امثال جلیلی و چند نفری باید باشند تا از ابعاد مختلف بحث ها را دنبال کنند تا نیاز به اینکه رییسی به برخی موضوعات ورود کند نباشد، در واقع جلیلی و امثال او بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظرات هستند.

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با آرایش احتمالی سیاسی اصولگرایان در انتخابات آتی اظهار کرد: بعد از بررسی صلاحیت‌ها و مشخص شدن واجدین شرایط باید موقعیت افراد مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور طبیعی نیاز است که چند نفری برای مناظره‌ها در کنار رئیسی باشند تا بتوانند مناظره قدرتمندی داشته باشند و در حقیقت آن‌ها حرف‌ها را بزنند.

او افزود: طبیعتا امثال جلیلی و چند نفری باید باشند تا از ابعاد مختلف بحث‌ها را دنبال کنند تا نیاز به اینکه رئیسی به برخی موضوعات ورود کند نباشد، در واقع جلیلی و امثال او بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظرات هستند.

ترقی تاکید کرد: اینکه جلیلی انصراف می‌دهند یا نه چیزی است که من نمی‌توانم از جانب او نظر بدهم ولی پیش بینی خود من این است که شاید برخی از افراد بتوانند بیایند و مشارکتی جدی‌تر در جریان باشد ولی در حقیقت نامزد اصلی اصولگرایان و نیروهای انقلاب، رئیسی است که همه روی او اجماع دارند و بقیه باید در این فرایند نقش کمکی داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: کسانی که انصراف نخواهند داد تاثیر آنچنانی در انتخابات نخواهند داشت و در حقیقت مسئولیت کار با خودشان است. شاید رای آن‌ها الزاما به سبد رئیسی نریزد و اگر احتمال بدهند که رای آنها به سبد رئیسی نمی‌ریزد رای خود را فریز می‌کنند تا به سبد کاندیداهای دیگری هم نریزد و در این صورت احتمال خرد شدن آرا اصولگرایان وجود دارد./ برنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: چند نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان