Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:48:58 GMT

دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۷۵۷۲

طرفداری در تولد 10 سالگی خود، یک دل و یک دست، با رفاقتی پایدار و متحدتر از همیشه میان نسل قدیم و جدیدش، پیش می رود...

در این راه، دوست داریم بتوانیم قدردان مخاطبان و کاربران این خانه باشیم.

بهترین خاطره خود از طرفداری را کامنت کنید تا منتخبی از بهترین کامنت ها فردا در طرفداری منتشر شود

طرفداری در سال 1391 به همت گروهی از عاشقان فوتبال، البته بیشتر دلبستگان به فوتبال اروپا تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی که بی هیچ چشمداشت و با عشق به فوتبال چراغ این خانه را روشن نگه داشتند و در روزهای خوب و بدش، حتی در روزهایی که بی مهری دیدند با نهایت دلسوزی برای پیشرفت طرفداری تلاش کردند.

رفقای قدیمی طرفداری، دمتان گرم و سرتان سلامت

به لطف این خانه، با رفقایی از جنس خودمان و عشق فوتبال آشنا شدیم، رفقایی از گوشه گوشه ایران و حتی دیگر نقاط جهان. مثلا رفقایی که شب امتحان شان در چین و آلمان تا صبح پای طرفداری نشستند و کار کردند. رفقایی که سال های زیادی از جوانی خودشان را برای این خانه گذاشتند. طرفداری در گوشه گوشه ایران یار و یاور داشت و دارد. از دیار آذربایجان تا خراسان، گیلان و مازندران، کردستان و خوزستان، مرکزی و تهران، کرمانشاه و کرمان، شیراز و اصفهان، یزد و گلستان...

نسل قدیم طرفداری از جای جای ایران دست به دست هم دادند و یک کودک نوپا را بزرگ کردند تا امروز نام اولین شبکه اجتماعی ورزشی ایران و یک رسانه بزرگ مستقل را یدک بکشیم. تک تک می دانید که با شما هستم، می خواهم اینجا از خودمان تشکر کنم. مایی که ناملایمتی دیدیم، شاید خیلی وقت ها قدر ندیدیم اما پشت هم مثل کوه ایستادیم و ایستاده ایم و این رفاقت بزرگ را حفظ کرده ایم، کنار هم هستیم و خواهیم بود.

از آن نسل قدیم، عده ای هستند و عده ای رفتند دنبال تجربه های دیگر، شاید اگر برخی اتفاقات رخ نمی داد، هنوز در طرفداری کنار هم بودیم، هرچند مهم رفاقت و اتحادی است که میان ما حفظ شده است.

نسل جدید طرفداری، سپاس از یک سال تلاش شبانه روزی

نسل جدیدی به طرفداری آمده، کنار نسل قدیم، برای رقم زدن فصلی نو در طرفداری. کیست که نداند طرفداری در فوتبال خارجی بهترین بود و هست اما در ورزش داخل آن قدرت را نداشت. نسل جدیدی به طرفداری آمد تا این رسانه در ورزش و خصوصا فوتبال داخلی قوی شود. فوتبال اروپا با همان روش قبل و بدون هیچ دخالت نسل جدید به کارش ادامه می دهد اما برای کامل شدن، نیاز به فعالیت قدرتمند در حوزه ورزش داخلی داشتیم. حتما خاطرتان می آید، شاید قبل ها تعداد گفتگوهای اختصاصی و برنامه های تصویری طرفداری در طول سال به انگشتان دو دست نمی رسید، تمرکزی روی بخش داخل نبود اما در روزهایی که به خاطر کرونا و دیگر شرایط موجود کشور، مقاطعی افول را تجربه می کردیم، تیم جدیدی به طرفداری اضافه شد تا این رسانه نفسی دوباره بگیرد.

به عنوان کسی که هم در نسل قدیم طرفداری حضور داشته و هم امروز با نسل جدید پیش می رود، می خواهم همراه با نسل جدید هم از خودمان تشکر کنیم. شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل، وقت و بی وقت، کار کردیم تا در روزهای سخت اقتصادی ایران بتوانیم پرچم طرفداری را بالا نگه داریم.

سخن پایانی با مخاطبان و همراهان و کاربران طرفداری

سخن پایانی من با کاربران طرفداری و مخاطبان عزیز این رسانه است. از سمت شما هم تقدیر دیدیم، هم انتقاد، هم تشویق و هم اعتراض، از حضورتان در طرفداری و زمانی که کنار هم بودیم سپاسگزاریم. تقریبا تمام روزهای فوتبالی و ورزشی عجیب و غریب را با هم خاطره داریم. از روزهایی که در مستطیل سبز یا هر ورزش دیگر حماسه آفریده شد تا روزهایی که نتایج دور از انتظار رقم خورد. مرور کنید چه اخباری را کنار هم خواندیم، خوشحال و ناراحت شدیم، ذوق زده و شوک شدیم، واقعا نمی توان شمرد.

در سال جدید دوست داریم ارتباط ما بیشتر شود، اتمسفر بهتری داشته باشیم، کنار هم حرکت کنیم و با هم رفیق باشیم. گله ها و انتقاد های مان را با زبان صلح و رفاقت بگوییم. امیدواریم کرونا ریشه کن شود تا این ارتباط مجازی تبدیل به ارتباط واقعی شود. از نزدیک یکدگیر را ببینیم و به قول معروف، ایونت برگزار کنیم. از نزدیک با هم صحبت کنیم، بگوییم و بشنویم و بهتر شویم. بی صبرانه منتظر آن روز هستیم. باز هم از شما و متشکرم و حسن ختام را بُلد می نویسم:

بهترین خاطره خود از طرفداری را کامنت کنید تا منتخبی از بهترین ها فردا در طرفداری منتشر شود

طرفداری از امروز وارد دهمین سال فعالیت خود می شود، همراه مان باشید و تردید نداشته باشید که با شما و برای شما، از جان و دل مایه می گذاریم... 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! سید جلال حسینی: فقط می‌ خواهیم هواداران احساس تبعیض نکنند موزیک ویدیو ناصر حجازی با صدای رضا یزدانی / اختصاصی طرفداری شادی هواداران اتلتیکو مادرید در خیابان ها پس از قهرمانی این تیم در لالیگا / عکس هدیه ویژه روبرت لواندوفسکی به همسر گرد مولر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نسل جدید نسل قدیم کنار هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰