Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مراسم که با حضور دکتر عطابخش رییس سازمان بهزیستی و رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین،مریم حیدری نایب رئیس و سید کاظم حسینی دبیر این هیات، معاون سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد،خانم امامی معاون فرهنگی امور جوانان استان یزد و جمعی از ورزشکاران برگزار شد کاظم حسینی دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد ضمن تشکر از حضور مسئولین و ورزشکاران در برگزاری هفتمین رزمایش کمک مومنانه گفت: شرایط فعلی و بیماری کرونا زندگی همه به خصوص افراد معلول را درگیر خود کرده است و متاسفانه فعالیت های ورزشی آنچنان که باید و به صورت فیزیکی برپا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال های اخیر با همکاری و حمایت خاص سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری مسابقات ورزشی پارالمپیاد به صورت جدی و پررنگ برگزار شد که با آمدن بیماری کرونا ادامه داده نشد.
حسینی افزود: به هرحال ما خودمان را با شرایط موجود وفق دادیم و سعی کردیم از ورزش فاصله نگیریم و ورزشکاران ما ورزش در خانه به صورت مجازی را دنبال کردند. در کنار بحث ورزش، ما نخواستیم برخی از ورزشکاران معلول که زندگی اشان تحت تاثیر کرونا قرار گرفته صاحب زن و فرزند هستند یا ورزشکاری که تازه کار است بخاطر فقر از ورزش فاصله بگیرد و طی این مدت رزمایش کمک مومنانه را آغاز کردیم.
وی با بیان اینکه هفتمین رزمایش کمک مومنانه در ۵۰ بسته معیشتی به مبلغ  ۱۷۰ میلیون ریال توسط هیات ورزش های جانبازان و معلولین توزیع خواهد شد اذعان داشت: شاید نتوانیم با این برنامه ها آنچنان که باید تاثیر گذار باشیم و حمایت لازم را بکنیم ولی می خواهیم ورزشکار معلولِ ما بداند که به فکرش هستیم، او را از یاد نبرده ایم و همراهی اش می کنیم.
 حسینی اضافه کرد: انشااله که هرچه زودتر مشکلات و بیماری برطرف شود تا شاهد حضور ورزشکاران در سالن جانباز باشیم. چون از همین سالن و از همین تمرین ها خیلی از ورزشکارانمان به قله های جهانی و آسیایی رسیدند و ما خواهان تداوم این رویداد هستیم.
در ادامه، دکتر عطابخش رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین یزد نیز گفت: کارها و حرکت های فرهنگی در هیات ورزشی جانبازان نباید کمتر از فعالیت های ورزشی باشد و من از دبیر هیات بخاطر پیگیری و همتی که در برپایی کارهای فرهنگی نیز دارد تشکر ویژه می کنم . ما می خواهیم که شاهد موفقیت روز افزون ورزشکاران و افراد معلول در یزد باشیم و از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم.
محمد فاضل یوسفی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد نیز در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت های هیات ورزش های جانبازان و معلولین گفت: باید بگویم این هیات ویژه است که توانسته ارگان ها و نهادهای دیگر را در راستای هدف خود به کار وادارد. ما نیز در آینده ای نه چندان دور به همراهی این هیات وظایفی که در خصوص فعالیت ورزشکاران معلول بر عهده داریم را پله پله انجام خواهیم داد.

48

کد خبر 1517954

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد هیات ورزش های جانبازان و معلولین رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش