Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز یکشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان همدان، افزود: بیان این دستاوردها موحب دلگرمی و امید مردم می شود که در این راستا از رسانه های استان به ویژه ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام انتظاری ویژه داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر ۳۰۰ پروژه اقتصادی اثرگذار در سطح استان مراحل ساخت و ساز را می گذرانند، اظهار داشت: تلاش می کنیم نیمی از این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری برسند تا کام مردم شیرین و اثرات آن در راستای رونق تولید و اشتغال را به خوبی مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی، احداث و بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل و بلایای طبیعی در استان همدان را اقدام قابل توجه دولت با محوریت بنیاد مسکن در استان ذکر کرد و گفت: بیان این خدمات ارزشمند وظیفه اصلی و محوری رسانه های استان است.

استاندار همدان از پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه توسعه زیرساخت‌ها برای استقرار صنایع گوناگون در این استان خبر داد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و ۲۵ شهرک و نواحی صنعتی موجود استان، آمادگی کامل برای تامین زمین و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران و مشارکت فعال بخش خصوصی را دارد.

وی، فاصله کم همدان با پایتخت، شاهراه ارتباطی با تمام مناطق کشور و دسترسی آسان به خطوط ریلی و هوایی، آب و خاک فراوان و حاصلخیز و همچنین منابع غنی سنگ‌های معدنی را از جمله مزایای برجسته استان همدان برای سرمایه گذاری برشمرد و به سرمایه داران اطمینان داد که اجرای طرح‌های اقتصادی در این استان بی تردید مقرون به صرفه و بازگشت سود و سرمایه آنها تضمین شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: استان همدان در عرصه فراوری سیلیس و فروسیلیس به قطب مهم و محوری کشور تبدیل شده و صنایع معدنی موجود و در حال احداث این منطقه در خاورمیانه نیز بی رقیب است.

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین به آغاز ساخت چهار واحد گاوداری مدرن در شهرهای مختلف استان همدان اشاره کرد و گفت: این طرحها در مجموع با ظرفیت پرورش ۶ هزار راس دام سنگین با مشارکت بخش خصوصی و حمایت کامل تیم اقتصادی استان در حال ساخت است که در هیچ دولتی اجرای چنین پروژه مهم و اثرگذاری در استان سابقه و مشابه ندارد.

شاهرخی در ادامه با تاکید بر لزوم فعالیت بهینه رسانه ها برای اطلاع رسانی منطبق بر واقعیت و بیان خدمات  و دستاوردهای دولت و نظام، تصریح کرد: در شرایطی که ۲۵۰ شبکه معاند برای سیاه نمایی عملکرد نظام و دولت محتواهای گوناگون تولید کرده و حتی یک نقطه مثبت از عملکرد مسوولان را مطرح نمی کنند، وظیفه رسانه ها به خصوص ایرنا به عنوان رسمی و پرسابقه و توانمند ایرنا برای انعکاس حقایق به مراتب بیشتر و سنگین تر از همیشه است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در راستای تحقق شعار محوری «جهش تولید» ۱۲۰ واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل استان احیا و به چرخه تولید بازگشت که این مهم به عنوان یک دستاورد ارزشمند باید به خوبی برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

استاندار همدان با اشاره به نقش بی بدیل خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی کشور، افزود: باید مجموعه دستگاه های اجرایی کشور با حمایت کامل از تمامی رسانه ها به خصوص ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام، بستر مناسب برای اطلاع رسانی دقیق ، گسترده و مبتنی بر واقعیت دستاوردهای نظام و خدمات ارزشمند دولت را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به تلاش های موثر و ارزشمند دولت و مجموعه کادر درمان طی یکسال و نیم گذشته در مبارزه بی امان با ویروس کرونا و لزوم اطلاع رسانی از موفقیت های دولت در این زمینه، گفت: در این مدت بیش از ۳۰۰ جلسه ستاد مقابله با کرونا(ملی و استانی) در استان همدان برگزار شده که بیان دستاوردهای این جلسات در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین تقویت روحیه امید و خودباوری در مردم بسیار مهم و ضروری است.

 شاهرخی با تاکید بر تبیین خدمات و دستاوردهای گسترده و ارزشمند دولت در حوزه های مختلف ریلی، انرژی، حمل و نقل، مسکن، اشتغال، کشاورزی، سدسازی، سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی و رونق تولید در استان همدان، گفت: بر ضرورت نقد منصفانه از جانب رسانه ها برای اصلاح امور به صورت جدی تاکید داریم، البته نقدی که دلسوزانه و با هدف اصلاح باشد نه اینکه هدف آن تخریب و سیاه نمایی در جامعه و ناامید کردن مردم باشد

وی با اشاره به تدوین سند سه ساله توسعه استان همدان، گفت: این سند به عنوان برنامه و نقشه راه استان در حوزه های مختلف اشتغال، تولید، صنعت، سرمایه گذاری و دیگر بخش های مرتبط با توسعه استان با هزار ساعت نفر کار علمی و کارشناسی تهیه و تدوین شده و مسیر حرکت و نقشه راه استان را به خوبی نمایان کرده است. 

شاهرخی با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری در کشور، تصریح کرد: انتظار داریم رسانه های استان به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی با شور و نشاط و ایجاد فضای مناسب رقابتی، زمینه ساز تحقق انتخاباتی پرشور با حضور گسترده، حداکثری و آگاهانه مردم باشند چراکه انتخابات همواره نماد مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

استاندار همدان از ایرنا به عنوان خبرگزاری امین و وفادار به نظام یاد کرد و گفت: از این رسانه با ویژگی های منحصر بفرد برای انعکاس اخبار، موفقیت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سپهر جهانی باید بیشتر بهره ببریم.

وی همچنین توجه به معیشت خبرنگاران و فراهم کردن امکانات و تامین مطالبات قانونی آنها را ضروری دانست و تصریح کرد: تحقق این مهم بستر مناسب برای کار خلاقانه و موثر رسانه ای از جانب خبرنگاران پرتوان و متخصص ایرنا در حوزه هایی مختلف را برای انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی فراهم می کند.

استاندار همدان فعالان رسانه ای استان را به تولید محتوای جذاب توصیه کرد و از آنها خواست با نیاز سنجی افکار عمومی و احصا خواسته ها و تمایلات مردم اخبار تولیدی را به این سمت هدایت کنند تا پاسخگوی تمامی مخاطبان با سلیقه و ذائقه متفاوت باشند.

شاهرخی همچنین با اشاره به ظرفیت های قابل توجه و اثربخش فضای مجازی، بر فعالیت موثر و بهینه رسانه ها به ویژه ایرنا در فضای مجازی با توجه به رشد و پیشرفت فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «اسدالله ربانی مهر» مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی استانداری همدان نیز در این دیدار از تعامل اصحاب رسانه با مدیران دسگاه های اجرایی قدردانی کرد و گفت: نقش و تلاش ایرنا در این عرصه به ویژه در ماههای اخیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: قدرت تحلیل مسائل و انشای قوی رویدادها و برنامه های استان همدان به خوبی در اخبار و گزارش های خبری رسانه ها به خوبی مشهود است که در این میان، خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان دارای توانمندی، اثربخشی و  قابلیت‌های قابل توجه و ممتازی است.

وی از اهالی رسانه خواست در ایام انتخابات نیز همانند دیگر صحنه های انقلاب حضوری فعال و اثربخش برای روشنگری اذهان عمومی و جلب مشارکت مردمی با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری با انتخابی دقیق و آگاهانه داشته باشند.

«محسن فتاحی» رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حمایت های موثر و همه جانبه استاندار از فعالان رسانه ای، گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات ایرنا در راستای انجام وظیفه مهم و محوری اطلاع رسانی و تبیین دستاوردها و خدمات دولت با رویکرد تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه را ارائه کرد.

وی گفت: تلاش برای فراهم شدن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و آگاهانه رویکرد محوری خبرگزاری جمهوری اسلامی در شرایط فعلی است که این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار خبرنگاران این رسانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت قرار دارد.

به گفته وی، اطلاع رسانی و بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت در حوزه های مختلف از دیگر اولویت های خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان همدان است که این مهم در قالب یک برنامه مدون و هدفمند پیگیری می شود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی توسعه ایران توسعه اقتصادی مقام معظم رهبری جهش تولید رسانه استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی توسعه ایران توسعه اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی توسعه ایران توسعه اقتصادی مقام معظم رهبری جهش تولید رسانه استانداری همدان سید سعید شاهرخی اخبار کنکور خبرگزاری جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی استاندار همدان استان همدان ایرنا به عنوان اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد