Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیّد محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی ضمن تبریک پیروزی غزه، مقاومت مردم مظلوم فلسطین را تکریم کرد و این پیروزی را افتخار جاودانه دیگری در تاریخ مقاومت اسلامی برشمرد و نوشت: غلبه مقاومت اسلامی، خط بطلانی بر طرح‌های متجاوزانه رژیم سفّاک صهیونیستی بوده و معادلات از پیش طراحی شده آنان را به کلّی برهم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام او به شرح زیر است:

انّ‌الله یحبّ‌الّذین یقاتلون فی سبیله صفّاً کانّهم بنیان مرصوص

پیروزی عزّتمندانه ملّت مقاوم فلسطین، به ویژه ساکنان مظلوم غزه که افزون بر ۱۵ سال در بزرگترین زندان روباز جهان تحت تحریم و محاصره همه جانبه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به سر می‌برند در تاریخ افتخار آفرین مقاومت اسلامی جاودانه شد.

صهیونیست‌های غاصب، افزون بر هفت دهه اخراج ساکنان فلسطین را از سرزمین مادری خویش آغاز و با حمایت‌های گسترده آمریکای جنایتکار و برخی سران مفلوک منطقه‌ای و سکوت ذلّت بار دولت‌های مدعی دمکراسی، اشغالگری خود را توسعه داده و به رغم آنکه مزورانه ارتش تا به دندان مسلح خود را قوی‌ترین قدرت نظامی خاورمیانه معرفی می‌نموده، تاب رویارویی با گروه‌های جهادی مستقر در باریکه غزه و یکپارچگی مثال زدنی در ایستادگی و خروش سراسری ملت فلسطین را نیاورده و سیلی جانانه‌ای خوردند و از سر استیصال و درماندگی با اعلام آتش‌بس یک جانبه داوطلب پذیرش شکست مفتضحانه گردیدند.

غلبه مقاومت اسلامی، خط بطلانی بر طرح‌های متجاوزانه رژیم سفّاک صهیونیستی بوده و معادلات از پیش طراحی شده آنان را به کلّی برهم زد.

این‌جانب این پیروزی متهورانه را به محضر مقام معظّم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی، رزمندگان جبهه مقاومت، دلاورمردان حماس، جهاد اسلامی و سایر گروه‌های جهادی، ملّت مقاوم فلسطین، فرماندهی و پاسداران غیور سپاه قدس، مسلمانان و آزادی خواهان سراسر جهان صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و به روان پاک شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت اسلامی درود می‌فرستم و تداوم این راه سعادتمندانه و غرور آفرین را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5218723

منبع: مهر

کلیدواژه: غزه مقاومت فلسطین نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 جنگ 12 روزه غزه انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان فلسطین انتفاضه رمضان 2021 محمد باقر قالیباف صحن مجلس نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی عباسعلی کدخدایی اسحاق جهانگیری برجام مقاومت فلسطین قانون اساسی مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که شاید غزه سخت‌ترین میدان جنگ در جهان باشد.

هاگاری گفت به اسرائیلی‌ها دروغ نمی‌گوییم، زیرا حتی بعد از پایان حمله به رفح نیز مقاومت در غزه وجود خواهد داشت و حماس به سمت شمال رفته و نیروهای خود را تجمیع خواهد کرد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در اظهاراتی مدعی شده بود که پس از پایان عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حماس بار دیگر به قدرت باز نخواهد گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) به طور وحشیانه تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود را علیه غزه آغاز کرد اما با وجود گذشت بیش از هفت ماه، هنوز در تحقق هیچیک از اهداف اعلامی خود موفقیت نداشته است.

کد خبر 6100396 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی