Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@08:07:46 GMT

پیش بینی روند بورس فردا 3 خرداد 99

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۶۷۲

به گزارش صدای ایران، یک کارشناس بازار سرمایه بر این نظر است که مصوبات هفته‌های گذشته سازوکار اجرایی پیدا نکردند و تا زمانی که توسط دولت و سازمان بورس این مصوبه‌ها جنبه اجرایی پیدا نکنند وضعیت بازار تغییری نمی‌کند و هم‌چنان شاهد روند منفی در بازار خواهیم بود.


 شاخص کل بورس امروز هم روندی منفی را داشت و با افت  ۲۰ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

به نوشته تجارت نیوز مهدی افضلیان کارشناس بازار سرمایه درباره مصوبه‌های اخیر دولت در خصوص بازار سرمایه گفت: مصوبات هفته‌های گذشته توسط سران قوا و سازمان بورس سازوکار اجرایی پیدا نکردند و تا زمانی که توسط دولت و سازمان بورس این مصوبه‌‌ها جنبه اجرایی پیدا نکنند وضعیت بازار تغییری نمی‌کند و هم‌چنان شاهد روند منفی در بازار خواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه همچنین درخصوص تاثیر تغییر دامنه نوسان و متقارن‌سازی آن در بازار گفت: تغییر در دامنه نوسان باعث می‌شود سهم‌ها به قیمت واقعی‌شان نزدیک‌تر شوند و کمک می‌کند تا با کاهش قیمت، افرادی که می‌خواهند از آن نماد خروج کنند با سهولت بیشتری این کار را انجام دهند و بنابراین به نقدشوندگی آن سهم کمک می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس روند بورس سازمان بورس بازار سرمایه اجرایی پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید