Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز نوشت: استوارت پیوار، مجموعه‌دار هنری و از بنیان‌گذاران آکادمی هنر نیویورک، می‌گوید یکی از تابلوهای نقاشی ون‌گوگ را که مدت‌ها گمشده بود، در یک حراجی گمنام کشف کرده است.

به گفته پیوار این تابلو نقاشی که «اور» نام دارد و در سال ۱۸۹۰ خلق شده است، در وضعیت خوبی قرار دارد و امضای ون‌گوگ پشت این تابلو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه‌دار آمریکایی که این اتفاق را یک اکتشاف بزرگ عنوان کرده، اعلام کرده است موزه ون‌گوگ در آمستردام خواستار ارسال هر چه سریع‌تر این نقاشی برای تأیید اصالت آن شده است.

این تابلو نقاشی اگر اصل باشد در دو ماه پایانی عمر «ون‌گوگ» خلق شده است. این نقاش در همین دو ماه پایانی و زمانی که در «اور» سکونت داشت بیش از ۷۰ نقاشی خلق کرد.

پیوار معتقد است این اکتشاف، بزرگ‌ترین اکتشاف‌ هنری در ۱۰۰ سال اخیر است.

این مجموعه‌دار هنری بیان کرد: «این نقاشی، بزرگ‌ترین تابلو نقاشی و تنها نقاشی محسوب می‌شد که در شکل مربع توسط ون‌گوگ خلق شده است.»

این نقاشی منظره‌ای از «اور» شهری در پاریس را به تصویر کشیده است.

کد خبر 602939 برچسب‌ها نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نقاشی نقاشان ون گوگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی