Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت فوتبال تهران گفت: متاسفانه دوستان از برخی قوانین اطلاعی ندارد و بدون آگاهی ادعا می‌کنند.

خبرگزاری میزان - عباس تیموری در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره محرومیت سه شاکی هیئت فوتبال در پرونده تخلف در ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر بخوانید:

*این محرومیت هنوز قطعی نشده، زیرا در حکم آمده این دوستان برای توضیحات بیشتر به کمیته انضباطی دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان و دو باشگاه دیگر به ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه استقلال اعتراض داشتند و این بحث در کمیته انضباطی مطرح شد و شکایت شان هم رد شد.

*آن‌ها حق دارند در کمیته استیناف پیگیر ادامه شکایت خود باشند. اکنون جامعه فوتبال ما نیاز به آرامش دارد و اگر دوستان بخواهند با مصاحبه‌های احساسی شرایط فوتبال را از این بدتر کنند منصفانه نیست. متاسفانه در مصاحبه‌های شان به ارکان اجرایی، کمیته مسابقات و کمیته انضباطی هیات فوتبال حمله و توهین کرده و افترا می‌زنند.

*آمادگی پاسخگویی به دوستان را داریم. طبق مستنداتی رای صادر شده و براساس شرایطی که از آن دفاع می‌کنیم باشگاه استقلال قرارداد بازیکنانش را ثبت کرده است. باید رو در رو در کمیته انضباطی، استیناف، ارکان قضایی و حقوقی هیات فوتبال بنشینیم و کمیته مسابقات ما و دوستان ادله و اسناد خود را ارائه بدهند. بحث خاصی نداریم.

*نکته‌ای که دوستان روی آن تاکید می‌کنند این است باشگاه استقلال در زمان بسته بودن پنجره‌اش قرارداد‌ها را ثبت کرده است. در آیین نامه مسابقات مان هرگونه ثبت و تایید ثبت قرارداد‌ها را منوط به صدور مجوز کرده‌ایم و پنجره نقل و انتقالاتی برای تمام تیم‌ها در سامانه هیات فوتبال مفتوح است. استقلال، پیکان و تیم‌های دیگر می‌توانند در زمان نقل و انتقالات وارد سامانه هیات فوتبال شده و قرارداد بازیکنان شان را ثبت کنند.

*باز بودن سامانه دلیل دارد، زیرا تیم‌ها شروع به تست گیری می‌کنند و بازیکنان دوست دارند تکلیف‌شان مشخص شود. برخی مواقع شاهد سوء استفاده‌هایی از جانب باشگاه‌ها بودیم. برخی از آن‌ها از بازیکن تست گرفته و ۳-۲ ماه وی را نگه داشته‌اند، اما به هیچ وجه بازیکن را در سامانه ثبت نکرده‌اند. این موضوع باعث از بین رفتن زمان نقل و انتقالات شده است. این را به دوستان خاطرنشان می‌کنیم که وارد شدن به سامانه ربطی به ثبت قرارداد بازیکنان ندارد.

*زمانی ثبت قرارداد را به رسمیت می‌شناسیم که مجوز بازی صادر کنیم. چندین بار زمان نقل و انتقالات را تمدید کردیم. یکی از دلایل این اتفاق این است که طبق بند یک ماده ۱۱ آیین نامه ما درباره موارد پیش‌بینی نشده است. شرایط کرونایی که دامنگیر جامعه و ورزش ما شده شامل این بند می‌شود. این بیماری شرایط ما را به هم ریخت.

*سیامک رحیم پور و دوستان دیگر هم جایی حق دارند، زیرا تحت فشار هستند و شرایط آزاردهنده‌ای را در این فصل مسابقات گذراندند. با توجه به این بند آیین نامه برای کمک به تمام تیم‌ها چنین کاری انجام ندادیم و اگر فقط می‌خواستیم به استقلال کمک کنیم هیچ وقت قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه چنین کاری نمی‌کردیم. اجازه می‌دادیم هر زمان این پنجره باز شود و در ادامه دو روز یا یک هفته بعد می‌گفتیم اکنون که نقل و انتقالات این باشگاه باز شده اتمام نقل و انتقالات به شروع مسابقات بچسبد.

*قبل از باز شدن پنجره این آپشن را در آیین نامه خود گنجاندیم و چنین بحثی را برای تمام تیم‌ها در نظر گرفتیم. مطالعه نکردن آیین نامه مشکل تیم‌ها و مدیران باشگاه‌ها است نه هیات فوتبال. در همین آیین نامه گفتیم وقتی آن را در سایت هیات فوتبال منتشر می‌کنیم این کار به معنی ابلاغ است.

*محرومیت این دوستان تعلیقی است و پس از دریافت دعوت‌نامه‌ها به کمیته انضباطی بیایند و توضیحات خود را ارائه بدهند. ارکان قضایی طبق اساسنامه هیات‌های استانی مستقل هستند. به عنوان دبیر هیات دوست ندارم این افراد محروم شوند، اما باید مراقب صحبت کردن خود باشند. هرچه می‌توانند انتقاد کنند، اما افترا نزنند. زیبا نیست بگویند جعل در آیین نامه اتفاق افتاده و این آیین نامه دستکاری شده است.

*متاسفانه رحیم‌پور از برخی قوانین اطلاعی ندارد. ۸۴ روزی که ادعا می‌کند درباره آیین نامه بین المللی نقل و انتقالات و مربوط به فیفا است. لیگ‌های ما آماتور است، اما تعداد روز‌هایی که رحیم پور برای نقل و انتقالات از آن صحبت می‌کند برای لیگ‌های حرفه‌ای است. ما نمی‌گوییم بازیکن نمی‌تواند هر زمان خواست قراردادش را فسخ کند. مدت زمان نقل و انتقالات در لیگ‌های حرفه‌ای مطابق آیین نامه ابلاغی داخلی هیات‌های استانی است.

*با توجه به شرایط کرونایی ۵ آبان ۹۹ و به شکل دقیق ۲ ماه قبل از شروع مسابقات به دلیل درخواست کمیته مسابقات و تایید من، ریاست و اعضای هیات رئیسه در آیین نامه تغییرات لازم را انجام داده و پس از آن رقابت‌های استان از ۲ دی شروع شد. یعنی زمان زیادی از ابلاغ آیین نامه گذشته بود. سایت هیات فوتبال مجری ابلاغیه‌ها است.

بیشتر بخوانید: مهدی خبر داد: آغاز فصل جدید لیگ برتر قبل از مهر و قرعه‌کشی جام حذفی در هفته آینده

انتهای پیام/

برچسب ها: عباس تیموری لیگ برتر فوتبال هیئت فوتبال تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس تیموری لیگ برتر فوتبال هیئت فوتبال تهران زمان نقل و انتقالات قرارداد بازیکنان کمیته انضباطی آیین نامه ثبت قرارداد هیئت فوتبال هیات فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها