Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری رافت شوقان از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده جاجرم به همت خیرین و فعالان این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاجر السادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان گفت: 200 بسته معیشتی به همت خیرین تهیه و  بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: 130بسته در منطقه شوقان و 70 بسته نیز به دست نیازمندان در منطقه سنخواست جاجرم رسید.

 

هاشمی همچنین گفت: بخشی از این بسته های معیشتی تهیه شده شامل گوشت نذری قربانی است که از سوی  موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی به سمت خدا اهدا شد.

 

 

مدیر کانون اعلام کرد: همچنین به همت این موسسه و خیرین نیک اندیش، خانواده های  نیازمند در روستاهای قلی، پیش دره، کلاته حاجی رحمت، چشمه طبر، کوتلی، عمارت و قراجه رباط  از این بسته های همدلی اهدایی بهره مند شدند.

 

 

 هاشمی همچنین در تکمیل این خبر افزود:  توزیع نان رایگان و طبخ و توزیع دوهزار پُرس غذای گرم ویژه نیازمندان را پیش از این در نیمه دوم ماه شعبان و ایام ماه مبارک رمضان توسط فعالان کانون داشته‌ایم.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی فعال کانون مسجد کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است