Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:14:30 GMT

ستاره مراکشی اینتر به شایعات پایان داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۹۸۰۲

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر، با انجام واکنشی جالب به شایعات جدایی اش از این تیم پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که اشرف حکیمی بعد از پشت سر گذاشتن دورانی فوق العاده در دورتموند از این تیم جدا شد. در ابتدا تصور می شد با توجه به عملکرد فوق العاده این بازیکن رئال مادرید او را بازگرداند اما باشگاه اسپانیایی تصمیم به فروش او گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باشگاه های زیادی در طول تابستان اخیر خواهان به خدمت گرفتن اشراف حکیمی بودند اما نهایتاً این بازیکن راهی اینتر شد تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا و زیر نظر آنتونیو کونته تجربه کند.  همانطور که انتظار می رفت حکیمی در این فصل نمایش های درخشانی در نراتزوری داشته و به جرات می توان از او به عنوان یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی اینتر در این فصل از رقابت‌های سری آ نام برد. 

 

با وجود عملکرد فوق العاده اشرف حکیمی در اینتر شایعاتی در رابطه با احتمال به فروش رسیدن او به دلیل مشکلات مالی باشگاه مطرح شده است اما این بازیکن امروز و در مقابل دوربین های تلویزیونی واکنشی را از خود به نمایش گذاشت که حکایت از آن دارد که مدافع مراکشی به کار خود در نراتزوری ادامه خواهد داد.

 

 

اینتر میلان اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان اشرف حکیمی اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام‌ برده می‌شد؛ شایعاتی که در روزهای اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.   

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد