Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به لزوم آمادگی برای فتح خرمشهر در عرصه سیاسی با حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور در انتخابات خیر است و لذا دعوت به خیر در لایه‌ها و بخش‌های مختلف با هدف مشارکت حداکثری و حضور آکاهانه محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) بعد از ظهر امروز در ارتباط مجازی با بسیجیان خراسان رضوی در آستانه سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر در سوم خرداد 1361 توسط رزمندگان اسلام فتح شد و قبل از فتح خرمشهر فتوحات خوبی در عملیات فتح المبین و ثامن الائمه صورت گرفته بود ولی دل ها همه آنجا بود و قلب همه مردم ایران اسلامی در خرمشهر می تپید و انتظار داشتند با این فتح فتوحات کامل شود

وی افزود: خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس نقش برجسته دارد و مقاومت در سخت ترین شرایط دفاع مظلومانه ابتدای هجوم به ایران اسلامی مهم بود و سرنوشت جنگ را آن 34 روز مقاومت تغییر داد و آن ازخودگذشتگی باعث شد سرنوشت جنگ تغییر یافت و پیش بینی دشمن محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اوج مقاومت و ایثار در شرایط سخت در خرمشهر گفت: با این پیروزی ورق جنگ برگشت و دشمن عقب نشینی داشت و شعارهای دشمن در مورد جنگ عملی نشد و در سال 1361 این نقطه اوج آفریده شد و بازهم در روزهای آخر جنگ دشمن به خرمشهر حمله می کند و آن نیز نقطه اوج دفاع مجدد از این شهر قهرمان پرور آفریده شد و مردم برای دفاع به این شهر رفتند.

وی افزود: سردار قاآنی فرمانده لشکر بود و قضیه مرصاد را روبرو داشتیم و به محض فرمان امام و آماده شدن مردم و دفاع در شلمچه صدای آقای قاآنی برای دعوت مردم به جبهه ها و خرمشهر به گوش می رسید و مردم حضور پیدا کردند و اجازه سوء استفاده از پذیرش قطعنامه را ندادند

سردار نظری ادامه داد: خرمشهر تابلوی برجسته از مقاومت و پیروزی ها است و اوج پیروزی و افتخار است و امام نیز هشدا دادند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و وقتی کاری بزرگ رخ می دهد یک رهبر الهی وارد عمل می شود و از این شرایط استفاده تربیتی می کند و این تذکر و توجه دادن به خداوند بسیار دارای اهمیت است

وی با بیان اینکه امروز خرمشهرهای زیادی در عرصه های مختلف اقتصادی، نبرد اقتصادی فتح شده است افزود: شاهد بودیم مردم فسلطین با همان مظلومیت ها که متوجه مردم است آرمان های بلندی دارند و نسبت به اعتقادات مستحکم هستند و آفریدند آنچه را حق انها بود و شاهد بودیم اسرائیل شکست را قبول کرد و نقطه عطف در تاریخ فلسطین است و به برکت وجود تفکر انقلاب اسلامی وعده الهی نابودی اسرائیل محقق خواهد شد و افق های درخشان فتح خواهد شد.

انتخابات، خرمشهر در عرصه سیاسی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در هر میدانی که نیاز به کمک است خودباورانه وارد شدیم و می توانیم در این عرصه ها با تکیه بر نیروهای مردمی و بسیجی وارد شدیم ویکی از میدان های مهم و سرنوشت ساز انتخابات خرداد ماه امسال است و اگر در عرصه سیاسی و تعیین کنندگی در این عرصه را بخواهیم مقایسه کنیم با زمان دفاع مقدس میتوان با اهمیتی که دارد و تمرکز معاندین انقلاب اسلامی آن را به عنوان خرمشهر در عرصه سیباسی یاد کرد.

وی افزود: آماده می شویم در عرصه سیاسی خرمشهر دیگری را با انتخابات و صندوق های رأی فتح کنیم و برای نظام مقدس اسلامی افتخار دیکری را رقم بزنیم، اگر خرمشهر فتح شد و دفاع مقدس آفریده شد و سال ها از این فرهنگ استفاده وکردیم و تعمیم ئدادیم و رزمندگان جبهه مقدمات از این فرهنگی بهره گرفتند و خطوط مقاومت را تشکیل دادند چیزی نبوده به جز حضور گسترده مردم در دفاع مقدس و آزادی خرمشهر نبوه است

سردار نظری با اشاره به اینکه هر جایی مردم گسترده حضور آگاهانه داشته باشند و بسیجیان به عنوان نیروی خط مقدم مردم و حزب الله حتما گره ها برطرف خواهد شد و لذا 28 خرداد اهمیت دوچندان دارد خاطرنشان کرد: با جنگ احزاب دشمن در عرصه سیاسی روبرو هستیم، سفارت خانه های دشمن می خواهند اعمال نظر کنند و می خواهند شرایط را ناامن کنند و  در پی آن هستند تا مردم مشارکت نکنند تا مردم احساس کنند تأثیری ندارند و این از ترفندهای دشمن است، تلاش دارند انتخابات را بر هم بزند و به تأخیر بیندازند ولی انتخابات در موعد مقرر و با امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم باید ترغیب شوند و بصیرت افزایی و امیدآفرینی شود، مؤلفه های امیدآفرینی در دل همه موضوعات وجود دارد و باید عمق نگاه افزایش یابد و با وجود اینکه از نظر فعلی سخت ترین شرایط از نظر اقتصادی است، مؤلفه های امیدآفرینی زیادی در استان وجود دارد و باید غباری که با مدیریت بد روی انها را گرفته است برطرف شود، به مردم این ظرفیت ها را نشان دهیم و تأکید داشته باشیم که انتخاب صحیح می خواهد تا با مدیریت این ظرفیت گرفتاری ها رفع شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: همتی دیگر باید در 28 خرداد داشته باشیم و با اراده قوی و جهادی و جمعی به عنوان فتح خرمشهر سیاسی با مشارکت مردم در انتخابات بسیار تأثیرگذار در سرنوشت نظام اسلامی است و در این تلاش هیچ نگاهی به مصداق و گروه ها نداریم چراکه مردم خودشان تشخیص می دهند و وظیفه داریم زمینه حضور حداکثری را ایجاد کنیم و با تابلوی تشکیلاتی حرف از کاندیدای خاص ممنوع است.

باید از قدرت انقلاب اسلامی در میدان دیپلماسی پاسداری شود

وی ضمن تأکید بر تلاش مجاهدانه برای مشارکت حداکثری افزود: امروز جبهه انقلاب اسلامی شرایط برتری دارد و آمریکا در موضع انفعال است و اگر در برابر انقلاب اسلامی عقب نشینی کند خسارت بار است و اگر ایستادگی هم کند خسارت بار است لذا معتقد به لغو تحریم ها به صورت عزتمندانه هستیم و تولید قدرت انقلاب اسلامی در لحظه است و از این قدرت باید در میدان های دیپلماتیک پاسداری و استفاده شود.

سردار نظری با اشاره به اینکه صندوف های رأی اقتدار نظام اسلامی است و رفع مشکلات کشور از همین طریق امکان پذیر است اظهار کرد: حضور در انتخابات حضور در خیر است و لذا دعوت به خیر در لایه ها و بخش های مختلف با هدف مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه داریم از جمله دعوت عمومی از رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی و تبلیغات محیطی در اماکن مختلف و مساجد باید صورت بگیرد و همچنین در محور دوم که دعوت خانه به خانه است و نباید با استفاده از بنرها و نشست های عمومی اکتفا شود و باید وظیفه تشویقی و تلنگر زده شود تا در این امر خیر شرکت کنند.

وی افزود: دعوت از طریق نخبگان نیز مهم است و حتما در منطقه افراد صاحب نفوذ اجتماعی هستند و باید شناسایی شود تا آنها واسطه خیر شوند و به واسطه دعوت از نخبگان طرفداران آنها مشکرت داشته باشند؛ دعوت فرد به فرد نیز در این مرحله مهم است و به عنوان رسالت اصلی است و باید از آمادگی افراد اطمینان حاصل شود  و باید دعوت لایه به لایه انجام شود تا قاعده مردم کشور در این امر خیر دعوت شده باشند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: وظیفه داریم همه بسیجیان برای مشارکت مردم تلاش کنند تا نصرت الهی محقق شود لذا آماده می شویم حماسه دیگری در عرصه سیاسی رقم بزنیم و به این نقطه عطف در تاریخ اسلامی امیدوار هستیم البته مردم وظیفه خودشان را انجا دادند و اسیر عملیات روانی دشمن نشدند و طی سالهای گذشته مقاطع مختلف را پشت سر گذاشتیم و بسیجیان با نگاه معنوی وظایف خودشان را انجام دادند اما نقطه تمایز نظام اسلامی معنوی و اعتقادی بودن این نظام است و لذا حفظ این نظام که در ذات خود مردمی و توانمند و تعالی بخش است واجب خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع مشارکت حداکثری انقلاب اسلامی عرصه سیاسی فتح خرمشهر دفاع مقدس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است