Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ظهر امروز یکشنبه با تأکید بر اینکه تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بندر خرمشهر اجرا می‌شود، گفت: همه اقدامات لازم برای کنترل کشتی‌های ورودی به بندر خرمشهر انجام شده است.

او، شیوع نوع جهش یافته کرونای هندی اشاره کرد و افزود: هیچ خدمه هندی وارد بندر خرمشهر نشده است و دو نفری که دیروز در خرمشهر شناسایی شدند، از مرز زمینی و از طریق شیراز وارد این شهرستان شده بودند که قبل از ورود توسط مأموران بهداشت به قرنطینه هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تأکید کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از همان ابتدای شیوع این ویروس اقدامات لازم را برای کاهش شیوع و درامان ماندن از آن انجام داده و اکنون نیز با شدت گرفتن آن، دستورالعمل‌های جدیدی را مدنظر خود قرار داده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونای هندی بندر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

رویترز به نقل از آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در ۵۴ مایل دریایی در شمال غرب المخای یمن دریافت کرده است.

این آژانس اعلام کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از حمله موشکی به یک کشتی است.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین گزارش داد که این کشتی دچار آسیب شده اما خدمه آن در سلامت کامل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس