Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:18:41 GMT

سردار افشار از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۴۹۹

سردار افشار از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید

سردار علیرضا افشار به نفع آیت‌الله رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا افشار پس از دیدار امروز صبح(یکشنبه، ۲ خرداد) خود با آیت‌الله رئیسی، با تقدیم ۵۰ برنامه ملی و تحول‌آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، طی صدور بیانیه‌ای با حمایت از آیت‌الله رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی   امروز عرصه سیاسی همچون دوران دفاع مقدس به نیروهای بابصیرت و مجاهدی نیاز دارد تا ضمن تحکیم جبهه انقلاب، بتوانند دشمنان را در توطئه‌های خود برای نفوذ جریانی در هیأت حاکمه نظام اسلامی ناکام سازند.   اینجانب در ابتدای ورود به رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ با صدور بیانیه‌ای از همه نامزدهای جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعایت منشور اخلاقی انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدی که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار است و همکاری با وی، به وحدت این جبهه و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی کمک کنند.   اکنون که آیت‌الله رئیسی با قرار گرفتن در صدر همه نظرسنجی‌ها و داشتن صلاحیت‌های مدیریتی برتر و الگو بودن در تواضع، ساده‌زیستی و مردمداری، نوید شکل‌گیری دولتی کارآمد برای رفع مشکلات مردم، در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیت عمومی و دیپلماسی فعال می‌دهد، وظیفه خود می‌دانم ایشان را همراهی و مساعدت نمایم.   لذا با تقدیم ۵۰ برنامه ملی تحول‌آفرین در همه عرصه‌ها که محصول تجارب گذشته و جلسات متعدد کارشناسی هستند به محضر مقام معظم رهبری و دولت انقلابی آینده، انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم. با آرزوی پیروزی برای ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی علیرضا افشار   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون