Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@05:11:37 GMT

تبدیل تهدیدها به فرصت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۷۸۴

تبدیل تهدیدها به فرصت

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیرکریمی(کارشناس فوتبال)؛ در دنیای مربیگری در فوتبال یکی از مهم‌ترین فرآیند در آن استفاده از دل بحران‌ها برای ایجاد بستر موفقیت هست و عملا می‌توان تعریف مدیریت را در دل اینکار گنجاند. در این رابطه در فوتبال روز دنیا و حتی داخلی خودمان مثال‌های زیادی وجود دارد که می توان آنها را بر شمرد، برای مثال در همین سال گذشته انواع و اقسام محرومیت‌ها و حتی مصدومیت هایی که برای پرسپولیس ایجاد شد اما کادر فنی با استفاده از توانایی داشته های خود آنها را تبدیل به فرصت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت
احکام کمیته انضباطی به مذاق هیچکدام از طرفین دعوا خوش نیامده، بخصوص پرسپولیسی‌ها که حالا در کوران مسابقات و در کورس قهرمانی با سپاهان هستند اما نکته نهفته در این مسئله این هست که پرسپولیس و هنر کادر فنی آن اتفاقا استفاده از این فرصت‌هایی هست که به صورت توفیق اجباری برای آنها رخ داده. البته در مورد فرجی که حالا با کارت قرمز دربی عملا سه جلسه محروم هست بهتر هست تعریف آگاهی و هوشیاری را بکار برد تا در ابتدای حضور در پرسپولیس بداند که بعد و انعکاس حرکات بازیکنان تیم های پرهوادار بیشتر از تمام تیم هایی هست که او با آنها آشنایی دارد.

توفیق اجباری
محرومیت سید جلال حسینی با همراه فرشاد فرجی بار دیگر دست گل محمدی را در یک پست خالی گذاشته، حالا تنها مدافع تخصصی موجود کنعانی زادگادن هست که او هم تازه از بند مصدومیت درآمده، نکته ای که لاجرم به نظر می‌رسد و همه برآن اتفاق نظر دارند استفاده کمال کامیابی نیا در قلب دفاع هست که چاره ای غیر از این به نظر نمی‌رسد.

فال نیک
اما در همین ارتباط شاید بد نباشد پرسپولیس ها محرومیت سیدجلال را به فال نیک بگیرند، کاپیتان سرخ ها در تقریبا تمام بازی های فصل مرد ثابت سرخ ها بوده و همین مورد باعث فرسودگی و خستگی او در سن سی و نه سالگی می شود، این محرومیت شاید به نوعی استراحت اجباری هم برای او باشد تا هرچند کم اما در کوران مسابقات فشار بیش از حدی به این بازیکن تاثیرگذار وارد نشود، باور کنید همین تک جلسه استراحت هامی تواند در لحظه ها در انفجار عضله ها در سرعت و چنین نکاتی کمک چنین بازیکنانی با این سن و سال باشد، پس بهتر است پرسپولیسی ها با وجود تمام اگر اماها و مشکلات در مورد نبودن دفاع تخصصی این موضوع را حداقل برای سید جلال به فال نیک بگیرند.

فرصت‌ها
برای کادر فنی که در کوران مسابقات امسال انواع و اقسام محرومیت‌های آسیایی را بخصوص به چشم دیده اند و در عمل لمس کرده اند، قطعا همین بازی با ذوب آهن می تواند فرصتی دیگر برای اثبات شایستگ‌ های خود باشد، چرا که حضور در فینال آسیا با سه محروم اصلی، نداشتن مهاجم گلزن و کلاسیک به دلیل محرومیت آل کثیر و ترکیب و تلفیق خط حمله ای پر از شرح وظایف برای هافبک‌ها در طول حدود یک نیم فصل، پس کار سختی برای یک بازی نیست که ترکیب خط دفاع اصلی خود را نداشته باشد و صد البته شاید به دلیل حضور کامیابی نیا حتی می‌تواند بار بازیسازی از خط دفاع را هم بیشتر کند، چرا که ذات بازی هافبک‌ها بازیسازی هست که علاوه بر وظایف تخریبی این نقطه قوت هم برای خط دفاع پرسپولیس بیشتر شکل خواهد گرفت، با هم تکرار این موضوع که تیمی در این راه موفق خواهد بود تا سوت پایان آخرین بازی تمرکز خود را از دست ندهد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1096673 برچسب‌ها پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل

 یک نشریه غربی با استناد به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه از تلاش وی برای تبدیل کردن این اتحادیه به یک قدرت هسته‌ای مستقل خبر داد.

به گزارش تسنیم، روزنامه "فرانکفورتر روند شای" آلمان در مطلبی نوشت: "امانوئل ماکرون"، رئیس جمهور فرانسه می خواهد اتحادیه اروپا را به یک قدرت هسته ای گسترش دهد. ماکرون می خواهد درباره بازدارندگی هسته ای در اروپا بحث کند. کشور او آماده است تا در دفاع از خاک اروپا مشارکت بیشتری داشته باشد.

هفته گذشته "امانوئل ماکرون"، رئیس جمهور فرانسه، در دانشگاه سوربن پاریس، دیدگاه های خود را در مورد اینکه دفاع اروپایی چگونه باید باشد، بیان کرد. بعد از آن وی این موضوع را پیگیری کرده و در استراسبورگ در مورد سلاح های هسته ای مشترک صحبت کرد.

در جلسه ای با جوانان که توسط گروه رسانه ای EBRA فرانسه برگزار شد، از وی پرسیده شد که آیا فرانسه آماده اروپایی کردن قابلیت بازدارندگی هسته ای خود است؟ ماکرون گفت که می‌خواهد همه چیز را روی میز بگذارد تا ببیند واقعا چه چیزی از ما به شکلی معتبر محافظت می‌کند. وی تاکید کرد که کشورش آماده است تا حتی بیشتر در دفاع از خاک اروپا مشارکت کند.

در استراسبورگ، رئیس‌جمهور فرانسه در ابتدا ناتو را نوعی سپر حفاظت نامید که باید با ایجاد یک دفاع معتبر اروپایی از آن فراتر رفت. به گفته وی این باید شامل سپرهای دفاع موشکی، موشک های دوربردی که روسیه را بازدارند و سلاح های هسته ای باشد. مکرون در ادامه گفت که دکترین هسته ای کشورش به این کشور اجازه می دهد در صورت تهدید منافع حیاتی خود از سلاح هسته ای استفاده کند. این منافع حیاتی یک بعد اروپایی نیز دارد که وی نخواست جزئیات آن را بیان کند تا اعتبار دفاعی اروپا خدشه دار نشود.

در ادامه این مطلب آمده است: دلایلی که ماکرون اروپایی‌سازی تسلیحات هسته‌ای فرانسه را وارد بازی می‌کند، در نگرش او نسبت به ناتو به‌ویژه تردید او در مورد قابل اعتماد بودن ایالات متحده به عنوان شریک در مواجهه با انتخاب مجدد احتمالی دونالد ترامپ، نهفته است. ترامپ در ماه فوریه این سوال را مطرح کرد که آیا ماده 5 کمک ناتو و بنابراین کلاهک های هسته ای آمریکا باید از اعضای این ائتلاف دفاعی که حداقل دو درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف دفاع نمی کنند، محافظت کند.

استفان سژورنه، وزیر امور خارجه فرانسه هم اظهارات مشابهی را به جهان ارائه کرد. او گفته است که اروپا باید دوباره خود را به عنوان یک قدرت ببیند و خود را از وابستگی ها رها کند. به گفته وی توسعه صنعت دفاعی اروپا را باید "نه به عنوان جایگزین، بلکه به عنوان یک مکمل" درک شود. سژورنه همچنین گفته است: «ما باید در کنار ناتو یک بیمه نامه عمر دوم بگیریم، زیرا هر چهار سال یک بار به تصمیم 250000 رأی دهنده آمریکایی در ایالت های این کشور وابسته هستیم».

وزیر امور خارجه این کشور توضیح داد که به منظور توسعه حاکمیت و استقلال استراتژیک اتحادیه اروپا، فرانسه همچنین متعهد به استانداردسازی سیستم های تسلیحاتی در سطح اروپا است. به گفته وی هدف باید "عملکرد متقابل" باشد، به این معنی که همه کشورها می توانند بدون هیچ مشکلی از ادوات نظامی استفاده کنند.

ماکرون همچنین می خواهد استانداردهای جدید برای آینده بازدارندگی اروپا را با دیگر اعضای اتحادیه اروپا مورد بحث قرار دهد. رئیس جمهور فرانسه در استراسبورگ گفت: "من طرفدار باز کردن این بحث هستم که باید شامل دفاع موشکی، حملات با سلاح های دوربرد و همچنین سلاح های هسته ای برای کسانی باشد که آنها را دارند یا سلاح های هسته ای آمریکا را در خاک خود دارند."

با انجام این کار، او بار دیگر درخواست مذاکره را به آلمان ارسال کرد - همانطور که برای اولین بار در سال 2020 انجام داد. سلاح های هسته ای تاکتیکی ایالات متحده در پایگاه هوایی بوشل در آلمان ذخیره می شود. مکرون همچنین این سخنان خود را خطاب به اعضای اتحادیه اروپا، بلژیک، هلند و ایتالیا که همگی چنین تسلیحات آمریکایی را در خود جای داده اند ایراد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود