Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی گفت اگر سهمیه لیگ قهرمانان کسب نمی شد، میلان تابستان سختی در پیش داشت. 

میلان هفته گذشته مقابل کالیاری یک تساوی نا امیدکننده را کسب کرد و تنها راه صعود آنها به لیگ قهرمانان اروپا، از برگامو می گذشت اما تیم پیولی توانست با دو گل آتالانتا را شکست دهد و پس از 7 سال به لیگ قهرمانان بازگشت. استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

به لیگ قهرمانان صعود کردیم زیرا شایسته آن بودیم و ما به خاطر کارهایی که در طول فصل کردیم، شایسته رده دوم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه هفته گذشته مقابل کالیاری امتیازات را دور ریختیم اما باز هم سهمیه را کسب کردیم. واقعا خوشحالم و باید از باشگاه تشکر کنم که اجازه داد در بهترین محیط ممکن به کارم ادامه دهم. یک بازی دیگر مدیران، بازیکنان و کادر فنی نشان دادند که معنای میلان چیست. 

یک بار دیگر روسونری در بازی های خارج از خانه از سن سیرو بهتر بود:

نمی دانم چرا اینطور می شود اما باید شرایط را بررسی کنیم. شاید وقتی حریف عقب می نشیند ما حرکات فردی خوبی نداریم. بنابراین وقتی به ما فضای بیشتری داده می شود، قوی تر هستیم. دیدم بعضی ها می گفتند ما خارج از سن سیرو وقتی فشار هواداران وجود ندارد، بهتر کار می کنی اما اصلا موافق نیستم. نمی توان تصور کرد اشتیاق هواداران در سن سیرو چه کمکی به ما می کند. امروز صبح هم هواداران نشان دادند به ما ایمان دارند و اشتیاق را به ما منتقل کردند. 

پیولی اعتراف کرد:

اگر سهمیه را نمی گرفتیم، تابستان بسیار سختی در پیش داشتیم. قدرت واقعی این تیم این است که در شرایط سخت تسلیم نمی شود و عقب نشینی نمی کند. به ذهنیت قوی این تیم افتخار می کنم. ما از 38 بازی، در 19 بازی زلاتان را نداشتیم و طبیعتا این تفاوت بزرگی ایجاد کرد. 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

تیم شگفتی ساز ایالت کاتالونیا که در ابتدای فصل پیش بینی می شد برای بقا بجنگد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد!

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود. ژیرونا با این پیروزی، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.

به نقل از اوپتا؛ ژیرونا پس از بارسلونا، دومین تیم از ایالت کاتالونیا است که موفق به کسب سهمیه جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا می شود. آنها همچنین چهاردهمین تیم متفاوت از اسپانیا هستند که در جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند شد:

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید والنسیا دپورتیوو لاکرونیا سویا مالاگا ویارئال رئال بتیس رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو مایورکا سلتاویگو ژیرونا

گفتنی است اوساسونا هم در فصل 2006/07 موفق به کسب سهمیه شد اما به دور گروهی نرسید و در پلی آف مقابل هامبورگ حذف شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی