Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:26:27 GMT

در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ ایتالیا چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۱۷۶۵

در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ ایتالیا چه گذشت؟

فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ با جذاب ترین حالت ممکن به پایان رسید و تکلیف همه چیز مشخص شد.

به گزارش طرفداری، اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته با کسب ۹۱ امتیاز، مقتدرانه قهرمان فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ شد و نوزدهمین اسکودتوی تاریخ خود را کسب کرد. اینتر با کسب این دستاورد، توانست پس از یازده سال فاتح سری آ شود و به نه سال سلطه یوونتوس در فوتبال ایتالیا پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های میلان، آتالانتا، یوونتوس و ناپولی رقابت بسیار نزدیک و جذابی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشتند که در نهایت سر ناپولی بی کلاه ماند و پارتنوپی به دنبال تساوی خانگی مقابل هلاس ورونا، پنجم شد و همچون فصل گذشته نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. میلان با شکست دادن آتالانتا، نایب قهرمان سری آ شد و پس از هفت سال به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. آتالانتا همچون دو فصل اخیر سوم شد و یوونتوس، قهرمان نه فصل اخیر سری آ به سخت ترین شکل ممکن و به لطف تساوی ناپولی در رده چهارم قرار گرفت و به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده راه یافت. 

ناپولی و لاتزیو با قرار گیری در رده های پنجم و ششم، فصل آینده در لیگ اروپا شرکت می کنند و آاس رم که با پائولو فونسکا در این فصل نتایج ضعیفی گرفت، فصل آینده با ژوزه مورینیو در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می کند. سه تیم بنونتو، کروتونه و پارما به ترتیب هجدهم تا بیستم شدند و به سری بی سقوط کردند. تیم های سالرنیتانا و امپولی نیز فصل آینده در سری آ حضور خواهند داشت و برنده پلی آف ونتزیا و چیتادلا، بیستمین تیم فصل آتی سری آ را مشخص می کند. کریستیانو رونالدو با زدن ۲۹ گل، آقای گل فصل ۲۱-۲۰۲۰ لقب گرفت و روسلان مالینوفسکی با ارسال ۱۱ پاس گل، بهترین گل ساز فصل شد.  کریستیانو رونالدو آقای گل فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ روسلان مالینوفسکی بهترین گل ساز فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ جدول کامل فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری آ

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد