Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:16:26 GMT

مصدومیت دو آتش‌نشان در مهار حریق منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۲۶۵۳

مصدومیت دو آتش‌نشان در مهار حریق منزل مسکونی

ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: با تلاش آتش‌نشانان حریق منزل مسکونی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

نادر موسیوند اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مبنی بر وقوع حریق در طبقه چهارم آپارتمانی در میدان شهید بهشتی تیم‌های امداد و نجات و اطفاء از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه نفر در محل حادثه محبوس شده بودند، افزود: آتش‌نشانان موفق شدند ضمن اطفاء حریق، افراد حادثه‌دیده را به‌سلامتی از محل خارج کنند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد با اشاره به آتش‌سوزی مهیب و پر دود از مصدوم شدن دو نفر از آتش‌نشانان در این عملیات خبر داد که با حضور اورژانس در محل و نصب اکسیژن مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ایستگاه آتش نشانی حریق واحد مسكوني آتش نشانان بروجرد آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد