Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آغاز پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی الیگودرز در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

مصطفی ملکی امروز سوم خردادماه، اظهار کرد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان بر اساس شاخص‌های سازمانی و میزان برخورداری از راه مناسب روستایی پیشنهاد و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در قالب این برنامه احداث ابنیه فنی محور بزنویدامامزاده، احداث محور روستایی گلی چاس به طول هشت کیلومتر، محور سرتنگ برزه هشت کیلومتر، راه روستایی سران هفت کیلومتر، تکمیل زیرسازی محور بزنویدامامزاده به طول ۲۸ کیلومتر که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در دستور کار است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان آسفالت محورهای روستایی کانه سرخ، خرسیون، کاظم‌آباد، کیزان دره و بزنوید_امام‌زاده به طول ۱۸ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های قابل اجرا در الیگودرز عنوان کرد و افزود: در اواخر اردیبهشت‌ماه عملیات قیرپاشی محورهای خرسیون، ده صید، کاظم‌آباد و هوه به طول شش کیلومتر انجام شد که در حال حاضر آسفالت کاظم‌آباد به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

ملکی صادقی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در حوزه فنی نیز ۵ راهدارخانه چالشیر، شول‌آباد، فرسش، بزنوید و گله بادوش در سال ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است، در سفر وزیر راه و شهرسازی در مورخ ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شن‌ریزی ۲۰۰ کیلومتر و آسفالت ۹۰ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در لرستان مصوب شد که تاکنون ۱۴۵ کیلومتر شن‌ریزی و ۶۲ کیلومتر آسفالت در قالب این مصوبات اجرایی شده که سهم شهرستان الیگودرز از این میزان ۲۹ کیلومتر آسفالت و بیش از ۶۰ کیلومتر شن‌ریزی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه و شهر سازی شهرستان الیگودرز صادقی لرستان راه روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای راه وشهرسازی راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر