Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ‌آموزش متوسطه آموزش ‌و پرورش استان اصفهان، گفت: در ارتباط با امتحانات آنلاین دانش آموزان اگر به دلیل مشکلات قطعی برق طی چند روز گذشته دانش آموزانی که به عنوان غایب مجاز (نداشتن برق) نتوانستند در امتحانات آنلاین خود در ساعت مقرر شرکت کنند، زمان دیگری از آنها امتحان گرفته شود.

محمدرضا ناظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص قطعی برق و بروز مشکلات برای دانش آموزان در امتحانات آنلاین در روزهای اخیر، اظهار کرد: آموزش و پرورش با تعاملی که با شرکت توسعه برق دارد تلاش می‌کند با حل این مسئله مشکلات دانش آموزان برای امتحانات آنلاین و دغدغه خانواده‌ها را کمتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اما این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که در ارتباط با امتحانات آنلاین دانش آموزان اگر به دلیل مشکلات قطعی برق طی چند روز گذشته دانش آموزانی که به عنوان غایب مجاز (نداشتن برق) نتوانستند در امتحانات آنلاین خود در ساعت مقرر شرکت کنند، زمان دیگری از آنها امتحان گرفته شود.

برای کاهش مشکلات خانواده‌ها در فصل امتحانات تلاش می‌کنیم

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: اگر دانش آموزانی برای عدم شرکت در امتحانات آنلاین مورد مجاز داشته باشند تا دو هفته بعد از پایان امتحانات در بازه زمانی تعیین شده از این گروه از دانش آموزان غایب مجاز دوباره امتحان آنلاین گرفته می‌شود.

ناظم زاده، خاطرنشان کرد: برای برگزاری امتحانات برای غایب‌های مجاز و ایجاد این شرایط برای دانش آموزانی که به دلیل قطعی برق نتوانستند در زمان مقرر در امتحانات آنلاین شرکت کنند آموزش و پرورش پیگیر است تا در تعامل با شرکت توزیع برق در استان و حل این مسئله مشکلات خانواده‌ها را در فصل امتحانات آنلاین فرزندان به حداقل برساند.

کد خبر 495700

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فصل امتحانات دانش آموزان فضای مجازی اپیدمی کرونا آموزش آنلاین خانواده آموزش و پرورش قطعی برق مدارس امتحان مجازی والدين فرزندان امتحانات مجازی قطعی برق و امتحانات آنلاین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امتحانات آنلاین دانش آموزانی دانش آموزان خانواده ها غایب مجاز قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی