Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:45:07 GMT

شهرداری‌های بوشهر متکدیان را ساماندهی کنند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۱۴۱

شهرداری‌های بوشهر متکدیان را ساماندهی کنند

محمد مظفری روز دوشنبه در نشست کارگروه ساماندهی متکدیان استان بوشهر افزود: بر اساس قانون، مسئولیت جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهرها به عنوان وظیفه مداوم شهرداری‌ها باید با نظارت فرمانداران هر شهرستان به صورت روزانه انجام شود.

وی اظهار کرد: حضورمتکدیان حرفه‌ای پدیده نازیبایی است که در سال‌های اخیر بر چهره شهرهای بوشهر اثر گذاشته و بسیاری از شهروندان را آزرده خاطر کرده‌است، بنابراین ضروری است شهرداری‌ها برای مقابله با این پدیده با برنامه‌ریزی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی  و تعاون، کار و رفاه اجتماعی  وظیفه دارند در مسیر ساماندهی متکدیان، افراد نیازمند را مورد حمایت قراردهند.

مظفری بیان کرد: راه اندازی مجتمع‌های اردوگاهی نگهداری متکدیان از وظایف شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ است و شهرداری بوشهر نیز در این راستا سال ۱۳۹۹ مجتمعی را آماده کرده‌است  که لازم است به صورت فعال در زمینه ساماندهی متکدیان شهر بوشهر برنامه ریزی داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی  با اشاره به وجود پدیده کودکان خیابانی در سطح  خیابان‌ها و معابر شهرستان بوشهر گفت: سازمان بهزیستی  با همکاری شهرداری بوشهر باید برنامه مدونی را برای جمع آوری، ساماندهی  و حمایت از این کودکان ارائه کند.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر بوشهر استانداری بوشهر شهرداری بوشهر آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی اخبار کنکور ساماندهی متکدیان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است