Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:04:34 GMT

فراخوان دریافت واکسن افراد بالای ۶۵ سال در ابهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۲۹۹

فراخوان دریافت واکسن افراد بالای ۶۵ سال در ابهر

ایسنا/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال در ابهر خبر داد.

کوروش شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال در ابهر، اظهار کرد: شهروندان بالای ۶۵ سال می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به صورت حضوری و بدون محدودیت به سالن مدیریت بحران پارک پردیس و سالن وحدت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای واکسیناسیون افرادی که محدودیت حرکت دارند نیز اندیشیده شده است، ادامه داد: طرح خودرویی واکسیناسیون علیه کووید - ۱۹ در ابهر برای نخستین‌بار راه‌اندازی شده است و سالمندانی که توان جسمی لازم را ندارند، می‌توانند با خودرو به محل تزریق مراجعه کرده تا تزریق واکسن آن‌ها در خودرو انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با یادآوری اینکه ساعت کاری واکسیناسیون کرونا در محل‌های یاد شده ۹ تا ۱۴ است، ادامه داد: اسامی افراد واجد شرایط در سامانه «سیب» ثبت شده است و کارشناسان و مراقبان سلامت از روی این لیست با افراد تماس گرفته و تاریخ و مکان مراجعه این افراد برای واکسیناسیون کرونا را اعلام می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کسانی که بالاتر از ۸۰ سال سن داشته و واکسن دریافت نکرده باشند نیز واکسیناسیون کرونا برای آنان انجام می‌شود، تاکید کرد: چهار نقطه ابهر مهیای واکسیناسیون شهروندان این شهرستان بوده و دو نقطه در ابهر، یک نقطه در صائین‌قلعه و یک نقطه نیز در هیدج برای این منظور فعال است.

شعبانی با بیان اینکه تا زمان واکسیناسیون وسیع باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه افزایش یابد، اظهار کرد: اگر ساده‌انگاری‌ها تداوم داشته باشد، قطعاً شاهد بدتر شدن اوضاع فعلی در شهرستان خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در این شهرستان، یادآور شد: حدود ۲۵۰۰ سالمند بالای ۸۰ سال در ابهر داشتیم که اکثر آن‌ها واکسن دریافت کرده‌اند. همچنین در رده سنی ۶۵ تا ۷۰ سال، ۴۰۷۷ شهروند و در رده سنی ۶۵ سال نیز ۱۱ هزار و ۳۳۷ نفر در ابهر واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

شعبانی با بیان اینکه  که ابهر دومین شهر استان است که بیشترین حجم واکسیناسیون را انجام داده است، عنوان کرد: با تلاش زحمت‌کشان بهداشت و درمان تلاش بر تسریع در روند واکسیناسیون است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین امنیت محل‌های تزریق واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز نیازمند همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج هستیم تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا بهداشت و درمان بالای ۶۵ سال سال در ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد