Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:00:37 GMT

تست گیری و استعداد یابی فوتبال در باغملک

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۳۴۰

تست گیری و استعداد یابی فوتبال در باغملک

زنگنه دبیر هیئت فوتبال باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همکاری باشگاه نفت و صنعت تهران به زودی دوره تست گیری و استعداد یابی فوتبال زیر نظر مربیان صاحب نام فوتبال کشور در شهرستان برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید باشگاه نفت و صنعت تهران با همکاری هیئت فوتبال شهرستان باغملک جهت استعداد یابی، پرورش و معرفی بازیکنان جوان و مستعد شهرستان به فوتبال کشور پس از گرفتن مجوز از ستاد کرونا اقدام به تست گیری در شهرستان نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه بیان داشت: این دوره استعدادیابی با حضور استاد ابراهیم طالبی مربی سابق استقلال تهران نساجی مازندران و دستیار رودی فولر در آلمان و حمایت استاد هوشنگ نصیر زاده پیشکسوت و کارشناس فوتبال ملی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال باغملک تصریح کرد: این دوره در رده‌های سنی امید، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و ثبت نام ساعت ۱۷ تا ۲۰ در استادیوم شهدای ۷ تیر باغملک، دفتر هیئت فوتبال باغملک صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی به شماره‌های دفتر تهران ۰۲۱۴۱۴۰۶۲۵۸ و رمضانی مدیر باشگاه نفت وصنعت تهران۰۹۱۲۰۷۱۸۹۵۹ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران ورزش و جوانان استعدادیابی هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ، آیین افتتاح رسمی این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۵ چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این آیین محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی کشور و اصحاب صنعت نشر ایران حضور دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903939

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران