Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – گادوین منشا در فصل بیستم لیگ برتر، ۱۰ مرتبه برای گل‌گهر سیرجان گلزنی کرده است. این مهاجم نیجریه‌ای تا مدتی یکی از رقبای اصلی سجاد شهباززاده برای کسب عنوان آقای گلی محسوب می‌شد، اما با فاصله ۷ گله‌ای که بین شهباززاده با رقبایش افتاده، بعید است که بازیکنی جز مهاجم سپاهان دیگر به راحتی آقای گُل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حضور مهاجمان آماده‌ای، چون یونس شاکری و مرتضی تبریزی در جمع سیرجانی‌ها، دقایق حضور منشا را برای حضور در زمین کاهش داده است به طوری که این بازیکن در ۹ هفته پایانی در ۶ مسابقه به صورت تعویضی وارد زمین شده است. در همین راستا شاکری با ثبت ۶ گل دومین بازیکن گلزن تیمش محسوب می‌شود.

آخرین گُل مهاجم خارجی گل‌گهر در ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ در بازی مقابل نساجی به ثمر رسیده است. این در حالی است که منشا به خاطر قانون منع به کارگیری بازیکنان خارجی در شروع فصل بیستم یکی از استثناهای محدود این قانون بود که به واسطه حضور از فصل قبل برای ادامه حضورش در ایران مشکلی پیدا نکرد.

گفتنی است منشا در ۹ بهمن ۱۳۹۸ به گل‌گهر پیوست و سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و استقلال را هم در کارنامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: اسفندیارپور: گل‌گهر شایسته کسب سهمیه آسیایی است/ اشتباه داور ۳ امتیاز بازی پدیده را از ما گرفت

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گادوین منشا گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن