Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:41:48 GMT

امام جماعت مسجد حسنی مورد سوءقصد قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۷۹۱

امام جماعت مسجد حسنی مورد سوءقصد قرار گرفت

حجت‌الاسلام سیدکاظم مصطفوی منتظری، امام جماعت مسجد حسنی شب گذشته مورد سوء قصد قرار گرفت. حال عمومی ایشان خوب است و احتمالا تا ظهر از بیمارستان مرخص می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مصطفوی منتظری در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین «سید کاظم مصطفوی منتظری»، امام جماعت مسجد حسنی نیروی هوایی تهران نیمه شب گذشته، دوم خرداد مورد سوء قصد قرار گرفت، اظهار کرد: حال عمومی ایشان خوب است و احتمالا تا ظهر از بیمارستان فیروزگر مرخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پسرعموی حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی منتظری افزود: ضارب که فردی 52 ساله است با یک تیغ موکت‌بری چند ضربه به بدن حجت الاسلام مصطفوی منتظری وارد کرده است.

 

وی اظهار کرد: تاکنون سابقه ای از بحث و یا جدل یا درگیری میان امام جماعت مسجد حسنی و ضارب او نشنیده بودم و این برای اولین بار است که چنین حادثه ای برای حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی منتظری پیش آمده است.

 

مصطفوی منتظری در پایان از مردم درخواست کرد برای بهبودی کامل و هرچه سریع تر پسرعمویش مصطفوی حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی منتظری دعا کنند.

 

یادآور می شود حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مصطفوی منتظری که دیشب پسرعموی وی مورد سوءقصد قرار گرفته بود به خاطر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد سوء قصد قرار گرفت و یک چشم وی نابینا شد.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حسنی امام جماعت مسجد سوء قصد حجت الاسلام سید قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟