Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین تجدید بیعت با شهدا ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان اظهار داشت: سوم خرداد 1361 روزماندگار در تقویم پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رسید.

امام جمعه دهدشت گفت: سوم خرداد روز ایثار، شجاعت و ایستادن بر قله‌های افتخار است این روز نقطه عطف و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حماسه سوم خرداد به آینه‌ای از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت مقاوم ایران یاد کرد و افزود: این حماسه عظیم به ما آموخت باید در مقابل استکبار ایستاد آموخت اگر متحد و منسجم نباشیم دشمن با نیرنگ در میان ما رخنه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی بود همان طور که امام راحل فرمود«خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی با اشاره به برجسته‌ترین عملیات هشت سال دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: اگر سوم خرداد را در قالب کلمات تعریف کنیم پروژه موفقیت‌های ایران عزیز از جنگ تحمیلی بود.

وحدانی‌فر ادامه داد:فتح خرمشهر به ما ایستادگی در مقابل استکبار آموخت.

وی، زنده شدن خوداتکایی و به اوج رساندن خودباوری را از دیگردستاوردهای فتح خرمشهر برشمرد و گفت: رزمندگان با ایمان و خودباوری و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند امروز هم رمز موفقیت تبعیت از ولی فقیه زمان است.

امام جمعه دهدشت گفت:اگر امروز قدس به عزت رسید مهمترین علت ناشی از این بود که جوانان جبهه مقاومت و سربازان سردار سلیمانی یاد گرفتند تنها راه مقابله با دشمن شجاعت و استقامت صبر و شهامت است.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، اضافه کرد: یکی از این خرمشهر مسئله انتخابات است اگر انتخاب با بصیرت آگاهانه را انجام دهیم قدس‌های فراوان و خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سوم خرداد نقطه عطف دفاع مقدس خوداتکایی فارس امام جمعه دهدشت سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود