Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان امداد و نجات گفت: تاکنون ۴۲ هزار و ۹۹۹ تست فوری کرونا در مبادی مرزی کشور انجام شده است.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: مهدی، ولی پور با اعلام آخرین آمار اجرای طرح کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور از روز ۲۰ اسفند سال گذشته تا صبح سوم خرداد ماه افزود: ۱۶ هزار و ۱۵۰ نفر تست پی سی آر برای مسافران مشکوک به کرونا انجام شده که ۶۲ نفر در این مدت در قرنطینه موقت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری وزارتخانه‌های بهداشت و راه و شهرسازی با هدف شناسایی و غربالگری و انجام تست سریع و نهایی، مدیریت مسافران ورودی و مشکوک، همکاری در قرنطینه موقت و رهگیری تا اتمام فرآیند بیماری و کمک به کاهش شیوع بیماری در سراسر کشور اجرا می‌شود و از همه مسافران زمینی، هوایی و دریایی در زمان ورود به کشور غربالگری و در صورت نیاز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

رئیس سازمان امداد و جمعیت هلال احمر ادامه داد: اکنون ۴۷۱ امدادگر و داوطلب هلال احمر در مبادی ورودی کشور در قالب گروه‌های سه نفره در مرز‌های زمینی و گروه‌های پنج نفره در مرز‌های هوایی مستقر هستند و از همه مسافرانی که وارد ایران می‌شوند تست سریع کرونا می‌گیرند و مسافران بیمار و مشکوک در صورت نیاز به نقاهتگاه‌های پیش بینی شده ارجاع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سازمان بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به کرونا چه قدر هزینه کرده است؟ انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: ویروس کرونا اخبارسلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال کشور

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، بارش‌ها برای استان‌های گیلان، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید خواهد بود.

اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: نگران سرمازدگی باغات در نیمه شمالی کشور هستیم. تا بامداد روز جمعه کاهش دما ادامه دارد.

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید، برای این مناطق هشدار نارنجی صادر شده و در مسیر ممکن است با ریزش سنگ مواجه شوید.

فردا شدت ناپایداری در شمال شرق کشور بیشتر است و از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904184

دیگر خبرها

  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌ بس در غزه شد
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • هشدار به مسافران شمال کشور
  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد