Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@15:57:44 GMT

خطر «دولت سوم روحانی» واقعی است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۵۸۱۰

خطر «دولت سوم روحانی» واقعی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در روند انتخابات به خوبی اجماع کنیم و تبلیغ هوشمندانه و درستی انجام شود، قطعا آقای رئیسی به عنوان نامزد جریان انتخابات پیروز انقلاب خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو و الزامات حرکت نیروهای جبهه انقلاب در این رقابت، اظهار داشت:‌ وحدت، رمز پیروزی همه جریان‌ها و افتراق و پراکندگی نیز عامل شکست همه جریان‌های سیاسی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاست کلی جریان‌های انقلابی در انتخابات باید مبتنی بر کنار گذاشتن اختلاف نظرها و مدیریت اختلافات باشد،‌ تصریح کرد: وحدت باید بر پایه اصول و آرمان‌های انقلاب باشد، لذا همه افرادی که در مسیر ریاست جمهوری نامزد شده‌اند، باید اصل وحدت و وفاق را سرلوحه قرار داده و در عین حال، همه نامزدهای احراز صلاحیت شده باید در جریان مناظره‌ها تا آخر در صحنه حاضر باشند و لحظه آخر به نفع فرد شاخص کنار بروند.

بیشتر بخوانید: آخوندی: با انتخاب رئیسی هیچ تحولی رخ نمی‌دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وحدت نباید منجر به باج‌خواهی افراد از یکدیگر شود، گفت: برخی حاضرند وحدت کنند، اما در قبال معامله! وحدت با معامله و بده بستان فرق می‌کند، هر چند متأسفانه برخی این نگاه را دارند.

نیک‌بین تأکید کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و مشکلاتی که مردم دارند، همه نامزدهای حاضر در صحنه باید حول محور گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن وحدت داشته باشند تا زمینه روی کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی فراهم شود.

اگر درست و هوشمندانه تبلیغ شود، «رئیسی» پیروز انتخابات خواهد شد

وی تصریح کرد:‌ اگر در روند انتخابات به خوبی اجماع کنیم و تبلیغ هوشمندانه و درستی انجام شود، قطعا آقای رئیسی به عنوان نامزد جریان انتخابات پیروز انقلاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مبارزه با فساد در دولت موثرتر است یا در نظام قضایی؟

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، تبلیغ درست و هوشمندانه را به معنای تشریح کارنامه و عملکرد نامزدها و نیز برنامه‌های آنها برای حل مشکلات مردم دانست و تأکید کرد: این تبلیغ باید با صداقت و شفافیت همراه باشد.

نگرانی «بابت دولت سوم روحانی» واقعی است/ ترفندهای رقیب را دست کم نگیریم

نیک‌بین، همچنین در واکنش به ثبت‌نام چهره‌هایی همچون اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و برخی چهره‌های اقتصادی دولت روحانی در انتخابات اظهار داشت:‌ نگرانی بابت تکرار دولت روحانی و شکل‌گیری دولت سوم وی واقعی است و نباید هیچ وقت ترفندهای رقیب را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: این چهره‌های آشنا و ناآشنا که تا به حال می‌گفتند رئیس‌جمهور اختیاری ندارد و تدارکاتچی است، حالا برای این سمت تدارکات‌چی صف کشیده‌اند، در حالی که اگر به دنبال بهبود وضعیت مردم هستند باید بدانند که خودشان عامل شکل‌گیری وضع موجود هستند.

می‌خواهند مردم را از وضعیتی نجات بدهند که خودشان مسبب آن بوده اند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: در واقع، این افراد مدعی هستند که می‌خواهند مردم را از وضعیتی نجات دهند که خودشان مسبب آن بوده‌اند و این یک تناقض وقیحانه است.

نیک‌بین تأکید کرد: در چنین شرایطی، افشاگری رفتار و کارنامه این افراد بر مبنای حق و انصاف، وظیفه جریان انقلابی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین حسن روحانی اسحاق جهانگیری سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری کمیسیون فرهنگی علی لاریجانی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیک بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

وی درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229493 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس