Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@10:30:05 GMT

جزئیات پذیرش دانشجویان دکتری

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۲۲۰

جزئیات پذیرش دانشجویان دکتری

نحوه و زمان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد. ناطقان: معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد که این دانشگاه در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در "شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) و دستیاری دامپزشکی" و دستورالعمل‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.


ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از امروز دوشنبه سوم آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون مذکور از روز شنبه ۲۲  خرداد تا روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۰ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد. ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط و جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

بر این اساس انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

همچنین ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و سایت پردیس / دانشکده مربوط مراجعه کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: دانشجو ، دکترا ، ناطقان ، دستیاری ، دانشگاه تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دانشجو دکترا ناطقان دستیاری دانشگاه تهران دانشگاه تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور