Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:04:01 GMT

دستیار وزیر ارتباطات در امور ارتباطات مردمی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۷۵۶

دستیار وزیر ارتباطات در امور ارتباطات مردمی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی با صدور حکمی «محمد عزیزی» را به سمت دستیار وزیر در امور ارتباطات مردمی منصوب کرد.

وی در بخشی از این حکم خطاب به عزیزی، تحقق انتظاراتی همچون تسهیل روند ارتباط مردم با مدیران ارشد وزارت ارتباطات، پیگیری مطالبات مردمی از سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، بررسی مطالبات مردمی در سطح استان‌های کشور با توجه به قومیت‌های مختلف و مطالبات آن‌ها، برقراری امکان ارتباط با کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های ICT به‌منظور ارتقا انگیزه‌های نیروی انسانی را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5219309 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب محمد جواد آذری جهرمی محمد عزیزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایرانسل حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینوتکس فناوری فضایی همراه اول شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس شرکت مخابرات ایران هکرها نوآوری فیس بوک تحقیقات علمی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد