Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:05:10 GMT

راه‌اندازی سامانه «ساتکا» در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۱۰۲

راه‌اندازی سامانه «ساتکا» در خوزستان

حسن‌زاده از راه اندازی سامانه «ساتکا» جهت اطلاع روزانه از وضعیت مراکز توزیع کالاهای اساسی به مردم خبر داد و گفت: به کمک سامانه ساتکا می توانیم وضعیت کالا را در استان رصد و همه مشکلات را در بحث تنظیم بازار حل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید نورالله حسن زاده» امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در جمع خبرنگاران، در خصوص اقدامات انجام شده جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اظهار کرد: در این راستا سامانه‌ای تحت عنوان «ساتکا» به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

satka.ir (سامانه اطلاعات تنظیم کالاهایی اساسی) تشکل شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: تمامی فرآیندهای مراجعه حضوری عوامل توزیع، حذف و تمامی فرآیند های تامین و توزیع به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هر مرحله قابل رصد و پایش است اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارای یک پنل اختصاصی بوده که می توانند همه روند توزیع را در هر مرحله شناسایی و پیگیری کنند.

 

حسن‌زاده با اشاره به اینکه به کمک سامانه ساتکا می توانیم وضعیت کالا را در استان رصد و همه مشکلات را در بحث تنظیم بازار حل کنیم ادامه داد: در این زمینه هر دستگاهی که قصور یا کوتاهی داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است.

 

وی در مورد دسترسی های موجود در سامانه ساتکا تصریح کرد: در این سامانه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، از ابلاغ کالا توسط دستگاه مزبور، شناسایی انبارها، میزان موجودی انبارها به صورت آنلاین، تایید هویت عوامل توزیع به تفکیک شهرستان، ارگان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دانشگاه‌ها و …، بررسی و صدور معرفی نامه از سازمان صمت، صدور حواله سازمان‌های مربوطه برای توزیع، ثبت فیش بانکی پرداخت، تحویل و تخصیص کالا درب انبار و ارسال و عوامل توزیع از جمله مواردی است که در سامانه ساتکا قابل دسترسی است.

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد