Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:54:56 GMT

نظرمحمدی: ماهم در ورزشگاه را در رشت باز می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۱۸۲

نظرمحمدی: ماهم در ورزشگاه را در رشت باز می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود نسبت به شرایط برگزاری بازی تیمش در اهواز به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود که تیمش شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم موفق شد باخت 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 در اهواز مقابل فولاد نوین عوض کند، گفت: وقتی در ۴۵ دقیقه نیمه نخست بازی با فولاد نوین اهواز ناظر مسابقه، داور وسط، نماینده فدراسیون و بازیکنان و هواداران تیم میزبان هر بلایی خواستند سر تیم ما آوردند دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد نوین در نیمه نخست فقط دو بار روی دروازه ما آمد و داورمسابقه هم هر دوبار را در کمال تعجب اعلام پنالتی کرد. به صراحت می‌گویم که حرکت دایوینگ بازیکن فولاد را داور پنالتی گرفت و نماینده فدراسیون فوتبال ۹۰ دقیقه با بی‌تفاوتی و بدون توجه به مسئولیت‌هایش از تخلفات آشکار در برگزاری مسابقه عبور کرد و هرگز در حد و اندازه‌های این بازی نبود.


وی با بیان اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بازی‌ها باید بدون تماشاگر برگزار شود ابراز داشت: تماشاگر به فراوانی در این مسابقه حضور داشت هیچ، بلکه بسیاری با ساز و دهل هم در ورزشگاه بودند و لیدر و هوادارهای آنها تا پشت نیمکت ما هم آمدند و با بازیکنان ذخیره ما درگیر شدند و ناظر بازی در نهایت وظیفه‌نشناسی هیچ عکس‌العملی نشان نداد.


نظرمحمدی با انتقاد از شیوه برگزاری مسابقات ادامه داد: بسیار متاسفم برای برگزار کنندگان لیگ دو که چشم خودشان را به این تخلفات آشکار می‌بندند و احساس می‌کنم برای این مسئولیت کوچک هستند. سرپرست ما با آقای شفیعی تماس گرفت که دستور دهد که این افراد را از ورزشگاه خارج کنند اما هیچ پاسخی به ما داده نمی‌شود و مطمئن باشید هفته آینده در ورزشگاه رشت را برای هواداران باز خواهیم کرد.


او اضافه کرد: با همین بی‌عدالتی‌ها سپیدرود را از لیگ برتر به لیگ دو فرستادند و در مسجدسلیمان با شاهکارهای بی‌قانونی و ناداوری و تغییر ساعت بازی در گرمای وحشتناک و با تخلفات وحشتناک، سر سپیدرود را بریدند و همیشه همه چیز را بر ضد سپیدرود انجام می‌دهند. تا روزی که زنده هستیم فجایای روی داده در مسجدسلیمان از یاد هیچ سپیدرودی نخواهد رفت و فدراسیون فوتبال تا همیشه شرمنده این ظلم بزرگش به سپیدرود خواهد بود. همه بدخواهان سپیدرود بدانند که با وجود همین ناداوری‌ها و تخلفات تا لحظه آخر برای موفقیت سپیدرود می‌جنگیم و حتماً هم به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم و مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان باید از سازمان لیگ و دپارتمان داوری برای این تخلفات فاحش توضیح بخواهند.

علی نظر محمدی سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی نظر محمدی سپیدرود رشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی