Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: چهار منبع مالی به کشتی وارد شد، کمیته المپیک، وزارت ورزش و یک تعهد هم آقای نوبخت معادل ۳۰ میلیارد تومان پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کرده اند.

او ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت ورزش پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم و باور دارم که کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور آقای نوبخت بود که در جریان فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی، امید ما در المپیک است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

صالحی امیری همچنین گفت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی هشت مدال خواهد گرفت و باید آن روز را جشن بگیریم. البته نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته نه وزارت و دولت، هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

محمد باقر نوبخت پس از بازدید از اردوی کشتی فرنگی بیان کرد: برای افتخار آفرینی در ورزش ایران به ویژه در کشتی دو اقدام حداقل لازم است. یکی برنامه‌ریزی و دیگری پشتیبانی مالی و بودجه‌ای است. برادرانم سلطانی‌فر و صالحی امیری برنامه‌ریزی می‌کنند و دولت از مسیر سازمان برنامه ریزی و بودجه آنها را پشتیبانی می‌کند.

او ادامه داد: فدراسیون کشتی اقدام ارزشمندی در ساخت و تجهیز سالن های این رشته انجام داد و این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای بود. برای اینکه جوانان مستعد ایرانی بتوانند در عرصه‌های جهانی موفق شوند، منابع مالی مورد درخواست موافق شد تا شاهد نوعی شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از مدال آوری ورزشکاران باشیم.

نوبخت هم‌چنین گفت: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسا عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوبخت کشتی کشتی فرنگی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد