Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@20:18:48 GMT

بستری بیماران کرونایی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۵۲۰

بستری بیماران کرونایی رکورد زد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به روند مراجعه کلی بیماران کووید ۱۹ در پیک‌های مختلف پرداخت و از سیر نزولی مراجعه در پیک چهارم خبر داد و افزود: در پیک چهارم رکورد بستری بیماران شکسته شد به نحوی که این عدد در سوم اردیبهشت به هزار و ۶۷۳ بیمار رسید که این امر نشان دهنده زحمات همکاران در بیمارستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سید فرشاد علامه، در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از شرایط بیمارستان‌های دانشگاه در پیک‌های مختلف ارائه کرد و گفت: مراجعه کلی بیماران کووید ۱۹ در بخش سرپایی و بستری به بیمارستان‌های دانشگاه در حدود ۳۰۵ هزار بیمار بود که ۱۹ درصد از آنها به طور کلی بستری شده اند.



وی با بیان اینکه خوشبختانه مرگ و میر در پیک چهارم قدری کاهش داشته است، افزود: به نسبت پیک‌های مختلف، از آنجا که در حال افول پیک چهارم هستیم، به نظر می‌رسد میزان مرگ و میر در پیک چهارم کمتر بوده است.

علامه سپس به سهم بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی در بستری بیماران کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: سیاست کلی این بود که تعادل میان بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی برقرار شود و فشار کار بر دوش یک بخش نباشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به روند مراجعه کلی بیماران کووید ۱۹ در پیک‌های مختلف پرداخت و از سیر نزولی مراجعه در پیک چهارم خبر داد و افزود: در پیک چهارم رکورد بستری بیماران شکسته شد به نحوی که این عدد در سوم اردیبهشت به هزار و ۶۷۳ بیمار رسید که این امر نشان دهنده زحمات همکاران در بیمارستان‌ها است. اکنون هزار و ۲۱ بیمار کووید ۱۹ در بخش‌های مختلف بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران بستری هستند.

وی در خصوص میزان مرگ و میر کرونا، شرایط هر کدام از بیمارستان‌ها و بار بیماری کووید ۱۹ بر آنها، نسبت بستری‌های کووید ۱۹ نسبت به بستری سایر بیماری‌ها، گزارشی ارائه کرد و ادامه داد: از ابتدای همه گیری تا کنون ۱۳ درصد کل بستری‌ها در بیمارستان‌های دانشگاهی به بیماران کووید ۱۹ اختصاص داشته است.

منبع: صراط برچسب ها: رکورد ، بیماران ، کرونا ، ناطقان ، بستری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد بیماران کرونا ناطقان بستری دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان های دانشگاه بیماران کووید ۱۹ بستری بیماران پیک های مختلف بیمارستان ها پیک چهارم کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس