Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم آمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان  شیب صعودی گرفته و برای بسیاری از افراد جامعه از جمله کادر درمان مسئله ‌ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، هر روز بعد تازه ‌ای از این ویروس ناشناخته کشف می‌ شودکه استفاده از ماسک  وفاصله اجتماعی می‌تواند، سلامت افراد را تا حد زیادی تضمین کند.

وی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک  از سوی تمام واحدهای صنفی در شهرستان بندرعباس و بخصوص مجتمع های تجاری اماکن های سرپوشیده بسیار مهم دانست وگفت: باید این مساله را متذکر شوم که در مدت اخیر اصناف با وجود اینکه فشار بسیار زیادی را به لحاظ اقتصادی تحمل کردند؛ اما همانند گذشته در کنار نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را معطوف به این کرده‌اند که مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت طبق مصوبه امروز کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای تمامی اصناف و به‌منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است و پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف به واحدهای صنفی ابلاغ گردیده است، و همچنین مردم می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی صنوف گزارش خود را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تا در اسرع وقت از طریق بازرسان مربوطه موضوع بررسی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصناف پروتکل کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد