Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر توقفگاه خودرو مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، معاون عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد در این مراسم گفت: علاوه بر موقعیتی که این توقفگاه برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارد مسیرهای دسترسی محلی را نیز برای ساکنان در بلوار شهید خلیلی هموار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خلیل الله کاظمی افزود: روند فعالیتهای اجرایی برای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان و محوطه سازی این مرکز فرهنگی نیز در حال اجراست و در زمانبندی مقرر انجام خواهد شد. مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد نیز گفت: اجرای این پروژه با هدف استفاده مراجعان مرکز فرهنگی دفاع مقدس، فروشگاه شهرما و اهالی منطقه کوهسنگی، در نیمه بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود.
امیر سیاوش حجازی افزود: این توقفگاه با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۶۵۰ خودرو در انتهای خیابان کوهسنگی ۴۶ احداث شده تا مشکل مناطق پیرامونی بوستان تفریحی کوهسنگی نیز در این زمینه کاهش یابد.
مرحله نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مشهد مهر ماه سال ۹۹ افتتاح شد، بر اساس اعلام مسوولان ذیربط ارزش ۱۳.۵ هکتار زمین مجموعه فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در منطقه کوهسنگی مشهد بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
با همراهی شهرداران مشهد از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال برای این مجموعه هزینه شده که ماحصل این اقدامات تکمیل و افتتاح ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس بوده است. بر اساس اعلام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی قرار بود ساختمان جبهه مقاومت جهان اسلام که ۷۰ درصد پیشرفت داشته، دهه فجر پارسال به بهره برداری برسد که این وعده تاکنون محقق نشده است. سردار حسینعلی یوسفعلی زاده اعلام کرد: احداث ساختمان تاسیسات و تجهزات سرمایش و گرمایش این مجموعه مرکز فرهنگی ۸۰ درصد پیشرفت داشته است. وی همچنین گفت: طی سالهای گذشته ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده برای احداث این مرکز در حال پایان یافتن است و سایر بخش های پروژه در حال تکمیل هستند. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس شهرداری مشهد خرمشهر دفاع مقدس خراسان رضوی مرکز فرهنگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا