Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، با افت ۲۰.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«وبملت» از ۱۸اردیبهشت، به علت افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد و تعلیق این نماد به علت عدم رعایت ضوابط افشا دو مرتبه تمدید شد. بازگشایی این نماد در روز گذشته به علت ورود سفارش فروش با حجم‌های نامتعارف از سوی برخی سهامداران به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بازگشایی این نماد امروز در دقایق پایانی بازار انجام شد و سهام بانک ملت را با سقوط ۲۰درصدی مواجه کرد. همچنین این نماد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت(۵۱۰۸واحد). گفتنی است بانکی‌ها در صدر خروج پول حقیقی‌ها قرار داشتند.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۸۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰.۶درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۹۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۸۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۱۱۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۵درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۲۹میلیون برگه سهم (۷۸درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۶۶میلیون سهم (۲۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین احتمال واریز ۳۵۰۰میلیارد تومان از صندوق توسعه به بورس در دو هفته آینده نقشه بورس امروز (۲خرداد) / شاخص کل بیش از ۱۰هزار واحد افت کرد نمای پایانی بورس (۲خرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با افت ۲۰هزار واحدی به معاملات پایان داد وضعیت بورس تهران تا انتخابات (بخش چهارم) / اصلاح بازار تا کی ادامه خواهد داشت؟ سهامداران خرد قربانی تضاد منافع در بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سهام بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار