Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با نزدیک شدن به روزهای منتهی به ۲۸ خرداد، فضای تبلیعات و گفت‌گوهای انتخاباتی در خراسان شمالی داغ‌تر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبجنورد، علی رغم فضای سرد انتخابات در روزهای گذشته، هر چه به زمان اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخاباتی تزدیک‌تر می‌شویم، فضای گفتمانی نیز داغ‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری در حال تشکیل است

از ابتدای هفته جاری، فعالیت گروه‌های گفتمانی در فضای مجازی استان رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته و این موضوع در جبهه انقلاب اسلامی واضح‌تر است.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام آیت‌الله رییسی مبنی بر تشکیل هر خانه به‌عنوان یک ستاد تبلیغاتی، طیف وسیعی از اقشار مختلف استان در شهرها و روستا در این راستا اعلام آمادگی کردند.

در جبهه اصلاحات نیز علی‌رغم تبلیعات منفی دشمنان، این طیف در استان خراسان شمالی با دعوت به حضور گسترده در انتخابات، بر طبل مشارکت فعال سیاسی می‌کوبند.

رییس شورای اصلاح طلبان خراسان شمالی از احتمال اجماع اصلاح طلبان روی یک گزینه خبر داد و گفت: استراتژی شیوه کار این طیف در انتخابات 1400 پس از اعلام اسامی نهایی نامزدها مشخص خواهد شد.

از انتخابات شوراها چه خبر؟

هادی رجایی‌نیا دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به تایید صلاحیت اظهار داشت: از 5 هزار و 70 نفر داوطلب شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان چهار هزار و 638 نفر یعنی معادل 91 و نیم درصد تایید صلاحیت شدند.

رجایی نیا با اشاره به وجود 747 نقطه روستایی و عشایری در استان گفت: 64 نفر از داوطلبان پیش از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند و 368 نفر در هیات های اجرایی و نظارت بخش‌ها رد صلاحیت شدند.

وی افزود: بنابر تقویم زمانی برگزاری انتخابات امروز نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط بخشداران به داوطلبان اعلام می‌شود.

رجایی نیا گفت: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خود معترض هستند می‌توانند اعتراض خود را از امروز سوم خرداد ماه به مدت 4 روز به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در کردستان مشخص شدعلیرضا افشار به نفع آیت الله رئیسی از انتخابات انصراف دادجلوگیری تعاون استان مرکزی از برگزاری انتخابات شورای کارگری تخلف قانونی است

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی درباره انتخابات شوراهای شهر نیز اظهار داشت: با توجه به روز شمار وزارت کشور فرآیند انتخابات به شکل مطلوبی در کشور و استان در حال انجام است. اسامی نهایی نامزدها نیز تا 17 خرداد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی»، مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

کد خبر 6095484

دیگر خبرها

  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات