Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در حالی که به دلیل شرایط کرونایی، تمامی بازی‌های لیگ‌های  فوتبال کشور باید بدون تماشاگر برگزار شود، بازی دو تیم فولاد نوین اهواز و سپیدرود رشت در ورزشگاه دوم فولاد خوزستان حدود یکصد تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه حضور داشتند که این اتفاق منجر به بروز حواشی در دوئل شمالی و جنوب لیگ دسته دوم  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد که بیشتر آنها بوقچی های تیم فولاد نوین اهواز بودند، در هر دو نیمه با بازیکنان ذخیره و کادر فنی سپیدرود درگیری‌های را بوجود آوردند که همین‌مسئله باعث شد داور بازی را متوقف کند.

از قرار معلوم عدم نظارت درست برگزار کنندگان از یک طرف و ورود غیرقانونی بوقچی‌ها و تماشاگران تیم میزبان از طرف دیگر باعث شد تا این جنجال‌ها رقم خورده و اتفاقات عجیبی را شاهد باشیم.

بدین شکل در کل دو نیمه، پانزده دقیقه وقت اضافه برای این دیدار حساس لحاظ شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپیدرود رشت سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

به گزارش مهر، اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901529

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود