Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر روز با حاشیه های زیادی در فضای مجازی و واقعی همراه است. در «روایت سیزدهم»، هر روز مروری خواهیم داشت بر مهمترین اخبار و حاشیه های انتخاباتی.

-------------------------------------------------------

آقا محسن ورزشکار
محسن رضایی که از روز گذشته شایعاتی درباره بیماری اش مطرح شده و حتی گفته شد که به همین دلیل صلاحیتش در شورای نگهبان تایید نشده، امروز فیلمی از خود منتشر کرد که او را در حال ورزش و سرحال نشان می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا این فیلم را باید پاسخ رضایی به این شایعات تلقی کرد .
رضایی در واکنش به این شایعات درحاشیه مسابقه فوتبال بین اعضای ستادش نیز گفت: اجازه بدهید مسابقه شروع شود  بعد تکل از پشت بزنید!

جلیلی خطاب به لاریجانی: اول سوالات ساده را پاسخ دهید!
سعید جلیلی خطاب به لاریجانی گفته است: می‌گویند از ما سوالات سخت بپرسید؛ همین سوالات آسان را پاسخ بدهید؛ سوالات سخت هم می پرسیم. کسی که ۱۲ سال رییس مجلس بوده کارنامه خود را در زمینه مبارزه با فساد تشریح کند. با الفاظ و طعنه به دیگران جلوی فساد گرفته نمیشود، کارنامه تان چیست؟ ۱۸ میلیارد دلار از بیت المال هدر رفت چون تجارب گذشته برای مبارزه با فساد را کنار گذاشتند.

او که در ادامه سلسله گفتگوهای روایت سخن می گفت تاکید کرده است که اگر دولت سازوکارهای مقابله با  فساد را فعال کند ، دیگر کار به قوه قضاییه نمی‌رسد.عمده دارایی‌ها و امکانات کشور نظیر بودجه، اختیار صدور مجوزها  و... در اختیار دولت است.

جلیلی با بیان اینکه در مبارزه با فساد، پیشگیری مقدم بر درمان است، اظهار داشت: اثبات اتهام کار آسانی نیست، اگر پرونده‌ای در قوه قضاییه باز بشود رسیدگی به آن زمان خواهد برد و حتی اگر فردی مرتکب فسادی شد و به اشد مجازات هم  محکوم شد، آیا مشکل فرایند های مفسد پرور  حل خواهد شد؟

زاکانی: برای شورای نگهبان تعیین تکلیف نکنید

علیرضا زاکانی در توییتر نوشت: ‏هر دم از این باغ....
متاسفانه این روزها بی‌اخلاقی و خبرسازی‌های جعلی و اتهام به دیگران باب شده تا جایی که با مصاحبه‌سازی‌های موهوم برای دستگاه‌های قانونی از جمله ‎شورای نگهبان تعیین تکلیف می‌نمایند. اگر با دروغ پردازی بدنبال ایجاد اخلال در جبهه‌انقلاب هستید، ‎فکرخام کرده‌اید!

رقابت پزشکیان و جهانگیری 

روزنامه اعتماد نوشت: رفتار و گفتار اغلب اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد آنان فعلا روی اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان بیشتر از همه حساب باز کرده‌اند. پزشکیان که ستاد انتخاباتی خود را هم فعال کرده و آماده شروع زمان رسمی تبلیغات است. اما ظاهرا تاکنون نتوانسته حمایت حداکثری جریان اصلاحات را به دست بیاورد؛ چراکه خواه‌ناخواه بخشی از اصلاح‌طلبان پشت جهانگیری ایستاده‌اند.

روزنامه اعتماد متعلق به الیاس حضرتی است که به تازگی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری منصوب شده است.

کواکبیان: جنم کشاندن مردم پای صندوق رای را دارم

کواکبیان به خبر آنلاین گفته است: معتقد هستم این عرضه و این جنم و این توانمندی را دارم که مردم را به عرصه انتخابات بکشانم ولی اصل آن زمینه ها دیگر به من مربوط نیست و به خیلی از چیزها مثل حوادث ۹۸، ماجرای بنزین، به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، حوادث دی ماه ۹۶، وضعیت معیشتی مردم، نحوه برخورد با کرونا و .. برمی گردد

محمد: مردم از کارگزاران نظام گلایه مندند
سعید محد در گفتگو با ایسنا می گوید: آنچه برای دولت آینده مهم است بهبود و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی نظام است؛ مردم به دلیل ناکارآمدی که شاهد بودند امروز به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام نه از انقلاب بلکه از کارگزاران نظام گلایه مند هستند. ما باید این سرمایه اجتماعی را با احیای امید و اعتماد مردم به نظام بازگردانیم و این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر با صداقت و اخلاص در کار؛ همه مسئولان باید صرفاً برای مردم کار کنند، پاکدست باشند و مراقبت کنند تا به دنبال منفعت طلبی شخصی نروند.

به گفته وی باید رویکرد تیم جدید مدیریت کشور مبتنی بر جلب اعتماد مردم باشد و مردم متوجه شوند که مسئولان با آنها صادقند و دروغ نمی‌گویند؛ این اقدامات باعث افزایش منزلت و سرمایه اجتماعی نظام می‌شود که ما به آن نیازمندیم؛ چراکه اتفاقات زیادی باید در دولت سیزدهم بیفتد و اگر اعتماد مردم نباشد، ما نمی‌توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.



منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است

سردار نظری گفت: نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، به گرامیداشت مناسبت روز روانشناس و مشاور، در مراسم تجلیل از مشاوران در مرکز مشاوره خانواده مهر کرمان، فرهنگ سازی درباره استفاده از مشاوره را ضرورت جامعه مدرن امروز دانست و با اشاره به اهمیت نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه گفت: مراکز مشاوره برای ایجاد اعتماد به نفس در نوجوانان و جوانان و اعتماد بخشی به افراد جهت تعیین مسیر درست زندگی، کمکشان می‌کنند.

وی افزود: پیش از این مردم استان با مشاوره خیلی آشنا نبودند و اکنون چند سالی است که اندکی این مسئله در بین مردم جا افتاده است.

او اظهار داشت: مشاوره فردی یک فرآیند کمکی است که طی آن یک فرد متخصص در زمینه روانشناسی، به مراجعه‌کننده خود در حل مشکلات و چالش‌های زندگی‌اش در زمینه‌های شخصی، اجتماعی، تحصیلی، شغلی و ... کمک می‌کند؛ ولی بخش از مردم نمی‌دانند و مشاوره را به موضوعات پزشکی و اختلالاتی که مدنظرشان است، می‌برند.

سردار نظری فرهنگ سازی درباره استفاده از مشاوره را ضرورت جامعه مدرن امروز دانست و با اشاره به اهمیت نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه تصریح کرد: اینکه بتوانیم به افراد مشاوره بدهیم بسیار مهم است؛ چون بخشی از جنگ شناختی دشمن در مورد این اختلالات است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا بین نسل جوان و حتی نسل‌های بالاتر اعتماد به نفس را پایین بیاورد و ناامیدی را پمپاژ کند و با ضریب دادن به مشکلاتی که وجود دارد، این مشکلات را فردی کند و به فرد نسبت دهد.

وی با اعلام اینکه مراکز مشاوره برای ایجاد اعتماد به نفس در نوجوانان و جوانان کمک می‌کنند و جلوی بسیاری از اختلالات مخصوصاً در خانواده‌ها را می‌گیرند، افزود: تجربه نشان داده استفاده از مشاوره سبب اعتماد بخشی به افراد و تعیین مسیر درست در زندگیشان می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش