Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@13:08:13 GMT

وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت محقق شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۹۰۳۸

وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت محقق شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی جبهه مقاومت در غزه،کرانه باختری و منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی است.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از سه طرح فرهنگی، ورزشی و خدماتی که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز پیروزی مردم قهرمان فلسطین، گفت: امروز به برکت خون شهیدان والامقام، شاهد پیروزی دیگری در جبهه حق علیه باطل هستیم و ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختری، منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه ۷ سوره مبارکه محمد افزود: ایمان و توکل بر خدا و حضور فعال در میدان نبرد و جبهه حق، باعث به زانو درآوردن و تسلیم شدن دشمن تروریست صهیونیست کودک‌کش شده است و ان شاءالله این پیروزی‌ها ادامه خواهد داشت.

تنگسیری سالروز آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت، ایثار و پیروزی توصیف و اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به‌کارگیری پیچیده‌ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود.

وی با تقدیر از اهتمام و تلاش تربیت بدنی ندسا برای بالا بردن آمادگی رزم دریادلان نیروی دریایی سپاه افزود: نقش سلامتی تن و تقویت روحیه معنوی در فعالیت‌های رزمی بسیار تعیین کننده است و ما بعنوان سرباز ولایت باید همچون رهبر فرزانه‌مان امام خامنه‌ای (حفظه الله) که نسبت به امر ورزش بسیار تاکید و سفارش کردند حتما روزانه زمانی را به ورزش و تربیت بدنی اختصاص دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

گفتنی است؛ این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم