Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  دو ماه بعد از امضای سند همکاری‌های جامع ایران و چین، امروز «امیرمحمود غفاری»، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی که مسوول مذاکره با هیات چینی نیز هست، درخصوص آخرین جلسه برگزار شده با هیات چینی اظهار کرد: این شرکت‌ها در راستای اجرای سند همکاری ایران و چین، ضمن استقبال از تامین منابع مالی پروژه‌های زیرساختی حمل و نقلی، آمادگی خود را برای احداث و تکمیل پروژه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت راهبردی پروژه ریلی قزوین-رشت-آستارا مذاکرات کارشناسی فشرده‌ای در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

غفاری گفت: در همین راستا جلسه‌ای در سطح مدیران ارشد یکی از شرکت‌های متقاضی در محل معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برای تصمیم‌گیری و تعیین چهارچوب اسناد قراردادی و حقوقی برگزار شد.

وی افزود: در این زمینه تفاهمات لازم به عمل آمد تا تفاهم‌نامه میان وزارت راه و شهرسازی و هیئت‌های شرکت‌های چینی پس از اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی‌صلاح منعقد شود.

راه آهن قزوین - رشت سه سال پیش افتتاح شد و پیشرفت فیزیکی ادامه مسیر ریلی از رشت تا آستارا زیر سایه عدم امکان تامین مالی تاکنون به عدد قابل توجهی نرسیده است.  

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ایران وزارت راه و شهرسازی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ایران اخبار کنکور وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟