Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانپور ساخت یادمان‌های شهدا توسط شهرداری رشت را حرکتی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « احمد رمضانپور نرگسی» امروز(دوشنبه،۳ خرداد) در مراسم رونمایی از المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت با بیان اینکه ساخت المان‌ها و یادمان‌های شهدا توسط شهرداری رشت حرکت بسیار ارزشمندی است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه درس بزرگ شهدای  اسلام و انقلاب است که باید این مهم تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای شهر رشت ساخت یادمان‌های شهدا را گامی مهم در جهت تحقق این امر دانست و افزود: افتتاح یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت نمونه‌ای از این مهم است که با همت شهرداری رشت به ثمر نشست.   وی با تاکید بر الگوپذیری از شهدا در جامعه اظهار کرد: باید شهدا را در همه امور الگوی خود قرار دهیم که این الگوپذیری برای مسئولان بیشتر بوده و رسالت سنگینی دارند و با یاد و نام شهدای اسلام و انقلاب برای خدمتگذاری به مردم حاضر شوند.   رمضانپور با بیان اینکه رزمندگان غیور ایران اسلامی با پشتیبانی مردم ولایتمدار نگذاشتند حتی وجبی از خاک میهن به دستان ناپاک دشمن بیفتد اظهارداشت: اعلام رژیم بعث عراق به عنوان متجاوز در هشت سال جنگ تحمیلی توسط سازمان ملل متحد اثبات مظلومیت ایران اسلامی است. دشمن از تمام ابزارها علیه ما استفاده کرد اما مقاومت جانانه رزمندگان فداکار ما در نبرد هشت ساله، ایران اسلامی را سرافراز کرد.     * مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی در برابر دشمن حجت الاسلام «علی اصغر جهانی» نیز در این مراسم گفت: شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب هم عزت دنیا و هم عزت آخرت را از خداوند بزرگ دریافت کردند بنابراین آنان با سایر مردم از حیث مقام و منزلت فرق‌های بسیار زیادی دارند.   مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان تاکید کرد: اگر مؤمنان و مسلمانان درصدد عزت مملکت اسلامی و پیروزی هستند راهی به جز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ندارند.   گفتنی است، المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت متعلق به شهید ۲۵ساله عملیات کربلای ۴و شهید ۱۹ساله عملیات بدر است که در تاریخ ۱۲اسفند سال ۹۵در این مکان به خاک سپرده شدند.     پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن مهر رشت المان شهدای گمنام فرهنگ ایثار و شهادت یادمان های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رییس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است. منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد. منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند. معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است. منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است. وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود. منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.    

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد