Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات الکترونیک، گفت: منظور از انتخابات به شکل الکترونیک، صندوق الکترونیک است چراکه بقیه فرآیند‌های انتخاباتی از احراز هویت تا شمارش آرا، به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد صندوق الکترونیک آرا محدود است و به همین دلیل با موافقت هیئت نظارت، برای برخی از مراکز استان‌ها که کلانشهر‌ها هستند و به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه، آرای آن شهر‌ها به صورت الکترونیک اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزیر کشور درباره مقررات و ضوابط تبلیغات داوطلبان انتخابات در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: در کمیسیون تبلیغات بحث‌هایی پیرامون این موضوع انجام شده، دستورالعمل‌هایی برای آن در حال تنظیم است و حداکثر تا پایان هفته مقررات آن اعلام می‌شود.

عرف با اشاره به برخورد با ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان تبلیغات، بیان کرد: طبق دستورالعملی که برای تبلیغات در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد، اگر داوطلبان انتخابات طبق دستورات اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل‌های بهداشتی را عمل نکند، به آن رسیدگی می‌شود و در صورت بروز تخلفی به مراجع قضایی اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 ویروس کرونا انتخابات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا  به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.
سعید ضیایی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند افزود: دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

آقای ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزد‌ها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی درباره صحت انتخابات نیز گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس