Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:17:00 GMT

کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام امسال برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۰۱۹۶

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه‌ امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام از سال قبل برنامه‌ریزی شده و با توجه به شرایط کرونا زمان برگزاری این کنگره  به آخر آبان ماه و ابتدای آذرماه موکول شده است.

سردار«جمال شاکرمی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در حوزه کار اجرایی برگزاری کنگره سه هزار شهید سرافراز استان ایلام تاکنون ۵ جلسه فشرده با محوریت راه اندازی زیرساخت های مورد نیاز، تشکیل کمیته ها و دیگر مسائل با حضور استاندار ایلام برگزار شده و  کار اجرایی این کنگره برعهده ۲۱ کمیته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این کنگره ۴۳ خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم استان ارائه می شود، تصریح کرد: چاپ کتاب، تهیه فیلم و مستند، جمع آوری آثار و  دیدار با مقام معظم رهبری با حضور مسئولان و اعضای کمیته های کنگره از جمله برنامه های این کنگره تا زمان برگزار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه برگزاری باشکوه این کنگره در سطح استان بسیار می تواند موثر و سازنده باشد، پیشنهاد می‌کنم مدیران دستگاه های اجرایی مصوبات را با کار کارشناسی  به شورا ارائه دهند و با همکاری و پیگیری های اعضای شورای فرهنگ عمومی موانع مصوبات رفع شود.

 شاکرمی در پایان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: ساخت مسجد در محلات و ایجاد فضای فرهنگی نقش مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در سطح جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید