Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: پورتال سازمان بیمه سلامت با رویکرد اطلاع رسانی و ساماندهی خدمات الکترونیک بازطراحی شده تا یک پورتال پاسخگو به گیرندگان خدمات سلامت باشد ؛ لازم به ذکر است این کار با همکاری معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان بیمه سلامت، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات و رونمایی از پورتال جدید سازمان بیمه سلامت که با حضور مدیرعامل و معاونین مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و مسئولان روابط عمومی استان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: ما در سازمان بیمه سلامت در زمینه اطلاع رسانی در ماه‌های گذشته تلاش کرده ایم تا کلیه فعالیت ها، برنامه محور بوده وضمن تمرکز بر محتوای خبر توانسته ایم از ظرفیت های فضای مجازی نیز به صورت مطلوب استفاده ‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه بین الملل نیز به دنبال تجربه‌های خوب جهانی رفتیم که ۴ محور خرید راهبردی خدمات، نسخه نویسی الکترونیک، پوشش فراگیر بیمه‌ای و بیمه سالمندی را انتخاب کرده و در این زمینه مطالعاتی انجام شده و در قالب کتاب منتشر کرده ایم.

میرشاه ولد گفت: در زمینه خرید راهبردی خدمات سلامت در ایران و جهان مطالعاتی انجام شده و همچنین بر اساس مشورت‌هایی که با سازمان جهانی بهداشت داشتیم، این مطالعات را پیش بردیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: همچنین اجرای نسخه نویسی الکترونیک در ۱۱ کشور را بررسی کردیم و آمادگی برگزاری وبینارهایی در این زمینه داریم. در حوزه پوشش همگانی سلامت و بیمه سالمندی نیز الگوهای موفق جهانی شناسایی و مطالعات انجام و گردآوری شده است.

وی بیان کرد: تلاش‌های همکاران روابط عمومی در ستاد و ادارات کل استانی سازمان بیمه سلامت در راستای اطلاع رسانی مناسب جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سلامت فضای مجازی پول نیوز بیمه شدگان سازمان جهانی بهداشت سازمان بیمه سلامت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند