Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه مرند روز دوشنبه در آئین افتتاح این پروژه، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بهبود وضعیت ورودی مرند از سمت تبریز یکی از دغدغه های ما بود و اینکه با اجرای آن، شرایط برای ورود گردشگران به داخل شهر فراهم شود.
داود گرشاسبی با اشاره به اتمام عملیات ساماندهی ورودی جنوبی مرند تاکید کرد: ما باید با افق و نگاه کلان به موضوع نگاه کرده و پس از افتتاح این پروژه، با برنامه ریزی دقیق، وضعیت مسیر منتهی به ورودی شمالی مرند را نیز اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انجام پروژه اصلاح ورودی جنوبی شهر که با مشکلات زیادی نیز همراه بود، قطعاً سازنده بوده و برای آینده شهر مفید است و همه باید از اجرای آن حمایت کنیم.

شهردار مرند نیز اظهار کرد: با اتمام این پروژه، ورودی جنوبی مرند از یک خط به چهار خط افزایش یافته و امروز بعد از گذشت سال ها، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
حسین کاوه افزود: در اجرای این پروژه، در مجموع نزدیک ۱۵۰۰ متر جدول گذاری شده و ۱۰۰۰ تن آسفالت با قیر رایگان استفاده شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه پروژه هایی از جمله تالار شهر و تقاطع شورا به زودی افتتاح می شود، گفت: پروژه های پارک ریحان و ۲ مورد پل هوایی نیز در حال اجرا هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مرند نیز در خصوص اجرای پروژه اصلاح و ساماندهی ورودی جنوبی مرند گفت: به دلیل تجربه های تلخ و خسارات جانی و مالی که در سال‌های گذشته در این ورودی داشتیم، اصلاح و ساماندهی این ورودی در دستور کار گرفت و نظرات کارشناسی مختلف در خصوص تامین ایمنی شهروندان در اجرای آن، لحاظ شده است.
یداله هاشم زاده با بیان اینکه تمام فکر و تلاش ما در سال های اخیر، اتمام پروژه های ناقص بود، اظهار داشت: با وجود مشکلات بسیار از جمله محدودیت درآمدها و منابع و افزایش قیمت ها، سعی کردیم خدماتی در خور شهروندان ارائه داده و تا حد امکان به قول خود عمل کنیم.
 

برچسب‌ها افتتاح طرح مرند مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مرند مدیریت شهری افتتاح طرح مرند مدیریت شهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان