Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:41:21 GMT

عملیات مقاومتی در الشیخ جراح قدس با ۲ زخمی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۰۸۲۶

عملیات مقاومتی در الشیخ جراح قدس با ۲ زخمی

نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت یک شهروند فلسطینی در نزدیکی محله «الشیخ جراح» در پی یک عملیات مقاومتی تیراندازی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یک جوان فلسطینی امروز (دوشنبه) هدف تیراندازی نیروهای پلیس رژیم اشغالگر قرار گرفت.

نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این جوان فلسطینی با سلاح سرد در نزدیکی ایستگاه قطار در اطراف محله «الشیخ جراح» واقع در شهر قدس اشغالی به دو اسرائیلی حمله کرد که گفته می‌شود یکی از زخمی‌ها سرباز اسرائیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات مقاومتی در قدس به لحاظ مکان و زمان حادثه‌ای سخت بود.

سایت "عرب ۴۸" نیز گزارش داد، نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی جوانی را تعقیب کرده و به سمت او تیراندازی کردند. به طوری‌که این فرد جراحاتی برداشت و در وسط خیابان غرق خون شد.

سایت والاه اسرائیل نیز در گزارشی آورد: دو اسرائیلی به ضرب چاقوی یک فلسطینی در خیابان بار لیف در قدس به شدت زخمی و به بیمارستان هداسا منتقل شدند.

این سایت افزود: افسران پلیس در محل حادثه در جریان تحقیقات درباره ابهامات حادثه هستند و عامل حمله خنثی شده است.

پیشتر سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی «قلندیا» به سمت یک جوان فلسطینی به گمان اینکه قصد اجرای عملیاتی با سلاح سرد را داشت، تیراندازی کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطين الشیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟