Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:55:43 GMT

خرید سیستم کنترل تردد هوشمند ، ایمن و ارزان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۱۲۶۵

امروزه با پیشرفت فناوری، شرکت ها و موسسات زیادی علاقه مند به به روز شدن و ارائه خدمات آسان به مشتریان خود می باشند. سیستم های کنترل تردد، وظیفه ایمن نمودن، منظم کردن، سرعت بخشیدن، راحتی ورود و خروج و ... را بر عهده دارد. در ادامه این مطلب، برخی از سیستم های مدیریت تردد هوشمند تولیدی شرکت راما تیم را بیان خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا پایان این بخش همراه ما باشید.

اتوماسیون پارکینگ

روشن است که تجهیز پارکینگ‌ های بزرگ به سیستم اتوماسیون پارکینگ، جزء نیاز های مبرم آن محل‌ ها است. امروزه روش های بسیاری مناسبی مانند سیستم اتوماسیون پارکینگ و یا نرم افزار مدیریت پارکینگ جایگزین طرح های قبل شده است.

سیستم اتوماسیون پارکینگ خودرو شامل نرم افزار مدیریت پارکینگ و سیستم سخت افزاری شناسایی توسط فرکانس‌های رادیویی می باشد. در این نوع سیستم ها مدیریت پارکینگ، با الصاق شناسه‌ای هوشمند (Tag) به شیشه اتومبیل و نصب آنتن‌ های ورودی و خروجی در محل ورودی پارکینگ، بصورت اتوماتیک و بدون حضور نگهبان ورودی انجام می شود.

کاربرد اتوماسیون پارکینگ

اعمال محدودیت تردد ثبت آمار ها و گزارش‌ ها عبور و مرور خودرو در ورودی‌ ها و خروجی قابل استفاده در‌ پارکینگ های عمومی و سازمان‌ ها، عوارضی‌ ها، بزرگراه ها بکار گیری در محدوده‌ های ترافیکی کنترل تردد پارکینگ های طبقاتی کنترل تردد پارکینگ های خصوصی و اداری

نرم افزار مدیریت پارکینگ یکی از جدیدترین روش‌های کنترل پارکینگ ها بحساب می آید و قادر است خودرو را از فاصله 3 متری گیت یا راه بند شناسایی کند. و پس از تصمیم گیری در مورد مجاز بودن خودرو، دستور باز شدن راه بند بصورت اتوماتیک صادر می‌شود. این نرم افزار حاصل تلاش های شبانه روزی برنامه نویسان شرکت راماتیم بوده و در عین سادگی محیط نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که قابل مقایسه با سایر موارد مشابه نیست.

مهم ترین مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت پارکینگ

با استفاده از نرم افزار مدیریت پارکینگ می توان در هر زمان اطلاعاتی دقیق و آنلاین از پارکینگ را به دست آورد. اطلاعاتی مانند، تعداد تردد خودروها، تعداد جایگاه های خالی، میزان درآمد و سایر اطلاعات می باشد. چند مورد از مهمترین مزیت های منحصر بفرد نرم افزار مدیریت پارکینگ در ادامه آورده شده:

صرفه جویی در زمان کنترل ترافیک با شیوه ای بهتر صرفه جویی مالی در نیرو های انسانی و تجهیزات کاهش خطا های انسانی حداقل شدن سرقت خودروها

انواع سیستم اتوماسیون پارکینگ هوشمند

سیستم اتوماسیون پارکینگ بصورت سه فناوری مختلف ارائه می‌شود:

سامانه کنترل تردد خودرو  پلاک خوان سامانه  آنتن برد بلند مبتنی بر تگ های برد بلند سامانه کنترل تردد مبتنی بر کارت های برد کوتاه و کارت‌خوان

سیستم اتوماسیون پارکینگ، بر روی تردد اتومبیل ها در پارکینگ های خصوصی، سازمانها، پارکینگ‌های اداری و… نظارت می کند.

ویژگی های اتوماسیون پارکینگ

امنیت بالا پردازش سریع کاربری آسان تهیه گزارش های کامل بر اساس اطلاعات ثبت شده قابلیت تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت

وجود ویژگی های منحصر بفرد در سیستم راماتیم باعث دوام و پیوستگی ارائه خدمات به مشتریان می‌شود. کارایی پارکینگ را بسیار افزایش داده و موجب افزایش درآمدزایی خواهد شد.

اتوماسیون باشگاهی

همانطور که می دانید باشگاه های ورزشی یکی از پر ازدحام ترین مکان هایی است که به مدیریت بی نقص نیازمند است. اتوماسیون باشگاهی یک راه حل جهت مدیریت باشگاه های ورزشی می باشد. این سیستم اتوماسیون از ابزارها و کارکردهایی است که رسیدگی و مدیریت و برنامه ریزی های ورزشی، محاسبه صورتحساب، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و گزارش های ورزشی را ارائه می دهد. اتوماسیون باشگاهی، همانطور که از نام آن پیداست، نحوه مدیریت و گردش کار اصلی و منحصر بفرد باشگاه ها را به صورت خودکار انجام می دهد.

انواع اتوماسیون باشگاهی

سیستم باشگاهی در دو مدل کارکرد ارائه می گردد:

۱- سیستم قفل های کمدی متکی به خود

این قفل ها بدون نیاز به سیم کشی و یا ارتباط با سرور، می توانند به تنهایی با کمک یک کارت و یا دستبند عملیات باز و بسته شدن کمدهای مجموعه را انجام دهند. قفل های کمدی متکی به خود بوسیله باطری یا از طریق یک دستگاه تغذیه برق کار می کنند. در این قفل ها کنترل باز و بست درب کمد توسط خود ورزشکار یا استفاده کننده از باشگاه صورت می پذیرد.

۲- سیستم جامع باشگاهی و مدیریت راما

در این روش کل مجموعه از طریق یک نرم افزار کنترل می شود. به عبارتی یک ورزشکار از زمان ورود به مجموعه توسط دستگاه ورودی و به کمک کارت یا مچ بند هوشمند، اثر انگشت و چهره ثبت نام شده و براساس تعاریف مورد نظر باشگاه قابلیت استفاده از امکانات مختلف باشگاه را پیدا می کند. در ذیل امکانات اتوماسیون باشگاهی راما تیم را به اختصار ذکر می کنیم:

قابلیت فرمان دادن به قفل ها و دستگاه های منصوبه در مجموعه امکان تعریف سالن ها و سانس های متعدد برای هر فرد و یا گروه امکان تخصیص کارت های ویژه برای ورزشکاران امکان استفاده از کارت های تخفیف برای سازمان ها و ادارات امکان تعریف سقف زمانی و ریالی اعتبار هر کارت امکان تعریف برنامه برای سانس ها و تفکیک جنسیت گزارش تردد افراد به تفکیک تاریخ و ساعت و میزان کسر مبلغ گزارش مبالغ پرداختی در بازه های زمانی خاص امکان دریافت خروجی از گزارشات امکان تهیه بک آپ و بازیابی آن

گیت کنترل تردد

افراد برای ورود به محلی و یا خروج از آن از قسمتی مشخص تردد می کنند که اصطلاحا به آن دروازه گفته می شود. در حال حاضر سازمان های متعددی از گیت کنترل تردد برای ایجاد نظم و امنیت استفاده می‌کنند. چرا که این دستگاه امکان حفظ حریم شخصی، ایمنی و نظارت بر ورود و خروج را برایشان فراهم می کند.

انواع گیت های کنترل تردد

از گیت کنترل تردد برای اتوماسیون های کنترل تردد و حضور و غیاب نیز می توان استفاده کرد. این گیت ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

گیت اهرمی گیت شیشه‌ای گیت تمام قد گیت باله‌ای

بسته به نوع کاربردی که از گیت انتظار دارید می توانید بهترین گیت را برای حراست بهتر از مرکز خود تهیه نمایید.

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد

گیت های کنترل تردد انواع مختلفی دارند که امروزه در بسیاری مراکز به عنوان جزئی از سیستم امنیتی سازمان نقش مهمی ایفا می کنند. این گیت ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امنیت سازمان را تا حد زیادی فراهم می‌کنند و همچنین به کیفیت نظارت مدیران مجموعه نظم بیشتری می بخشند. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از گیت کنترل تردد عبارتند از:

نیاز به نگهبان ندارد و همه چیز توسط سامانه ثبت می شود. امنیت بالایی دارد و اجازه ورود به سادگی داده نمی شود. در واقع برای ورود و خروج نیاز به احراز هویت می باشد. سرعت پاسخ دهی بالایی دارد و معطلی در هنگام ورود و خروج ندارد. طراحی خاص و کاربردی دارد.

کلام آخر

شرکت راما تیم با کمک کارشناسانی با تجربه و مسلط به سیستم های اتوماسیون اداری فعالیت دارد. از جمله محصولات تولید این شرکت شامل حضور و غیاب، اتوماسیون پارکینگ، اتوماسیون باشگاهی، اتوماسیون منازل مسکونی و… می باشد. اگر قصد خرید سیستم اتوماسیون اداری هوشمند باکیفیت و با قیمت مناسب را دارید. پیشنهاد می کنیم همین حالا با شرکت راما تیم تماس بگیرید.

نشانی : تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی

تلفن تماس: ۴۴۰۲۴۴۰۳ و ۴۴۰۴۵۱۱۹ |۰۹۲۲۰۵۰۳۲۹۵

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سیستم کنترل تردد هوشمند گیت کنترل تردد کنترل تردد ورود و خروج پارکینگ ها شرکت راما سیستم ها گیت ها قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران؛ سید محمود تارا، نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران و مسئول پنل پیش نیازهای شکل گیری آزمایشگاه پزشکی هوشمند در بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران اظهار داشت: آزمایشگاه‌های بالینی و پزشکی هوشمند امروزه یکی از پایه‌های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری‌ها محسوب می‌شوند. این آزمایشگاه‌ها با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی، اطلاعات پزشکی را تحلیل کرده و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای را به کار می‌برند تا بیماری‌ها را سریع تر بهبود بخشند. اهمیت آن ها در دنیای امروزی این است که این فناوری ها به پزشکان کمک می‌کنند تا بیماری‌ها را به دقت تشخیص دهند، پیش بینی کنند و درمان‌های بهتر و موثرتری را ارائه دهند.

وی افزود: هر چند در سطح جهانی، آزمایشگاه‌های پزشکی امروزی به طور گسترده ای از فناوری های هوشمند مانند سیستم‌های اتوماسیون، تجهیزات تصویری پیشرفته (به ویژه در پاتولوژی و مطالعه لام)، سیستم‌های اطلاعات آزمایشگاهی هوشمند، بستر داده های بزرگ و سیستم‌های پشتیبانی تصمیم‌گیری بر اساس هوش مصنوعی استفاده می‌کنند ولی این اتفاق، هنوز در کشور ما  در حال طی مراحل اولیه هستند و آزمایشگاه های اندکی وجود دارند که پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته اند.

این متخصص حوزه انفورماتیک سلامت و بالین با اشاره به نیازهای اساسی و مهم در شکل گیری آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند بیان داشت: برای شکل‌گیری آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند، نیازمندی‌های اساسی شامل دسترسی به داده‌های بزرگ و با کیفیت، فناوری‌های پردازش داده قدرتمند، استانداردهای امنیتی برای حفظ حریم خصوصی بیماران و توانایی های فنی- انسانی همکاری و ارتباطات مؤثر بین تجهیزات و سیستم‌ها هستند. پس از شکل گیری زیرساخت حداقل، بکارگیری تیم خبره این حوزه و تشکیل تیم های مشترک با کادر بالینی شروع کننده نخستین فعالیت هاست.

وی به نقش شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در برطرف کردن این نیازها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با توجه به توانایی‌ها و تخصص‌های خود، می‌توانند در برطرف کردن نیازهای ذکر شده نقش مهمی داشته باشند. آن ها می‌توانند به طراحی و توسعه نرم‌افزارهای پزشکی، تولید تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و ارائه راهکارهای هوشمند برای مدیریت داده‌های پزشکی و اطلاعات بیماری‌ها کمک کنند. این بستر، به خصوص در کشور ما، بستری گسترده و پتانسیل فعالیت فراوان دارد.

به گزارش قدس آنلاین بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران روزهای ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها