Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: فتح خرمشهر رویدادی بزرگ در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی در پیامی به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اینگونه نوشت: فتح خرمشهر رویدادی بزرگ در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است. نقطه عطفی که نشان داد خواستن توانستن است و با توکل بر الطاف خفیه الهی و با پشتکار و تکیه بر عزم جوانان می‌توانیم موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما در فتح خرمشهر به دوستان و دشمنان خود نشان دادیم که ما ملت امام حسین هستیم و هرگز تحت ظلم و ستم دشمنان ساکت نخواهیم نشست و نخواهیم گذاشت که ذره‌ای از خاک کشورمان در تصرف اجانب باشد.
فتح خرمشهر، فتح قله‌های ایثار و مجاهدت بود و بعد از این فتح عظیم روحی تازه در کالبد رزمندگان دمیده شد.
در حقیقت فتح خرمشهر مسیر پیروزی رزمندگان دلیر اسلام را شتاب بخشید و علیرغم تلاش همه حامیان و هواداران رژیم بعث عراق نشان داد که با اتکا به خداوند متعال می‌شود کار‌های بزرگی را رقم زد.
سالروز فتح خرمشهر عزیز را با یاد و خاطره امام عظیم الشان و رزمندگان جان برکفمان را که این حماسه ماندگار را رقم زدند، گرامی می‌داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرمشهر ایثار فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سوئد، پلیس سوئد برای تجمع قرآن‌سوزی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که روز گذشته در مالمو برگزار شد مجوز صادر کرد.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، مردی که پرچم رژیم صهیونیستی را بر دوش خود انداخته، در کنار این زن ایستاده است.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان